تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات شهرهای دیر بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشکلات شهرهای دیر بررسی شد بوشهر- ایرنا- روسای شوراهای اسلامی شهرستان دیر روز پنجشنبه در نشستی مسائل و مشکلات این شهرها را بررسی کردند.


به گزارش ایرنا، رییس شورای اسلامی شهرستان دیر در این نشست گفت: هدف از تشکیل این نوع جلسات اطلاع رسانی بحث های شورا به مردم و شفاف سازی صحبت های حاضران در جلسه است.
حسین دهجان افزود: یکی ازوظایف اصلی روسای شوراها مسوولیت پذیری است تا به وظیفه ای که مردم بر دوش آنها گذاشته اند بدرستی عمل کنند.
وی اضافه کرد: مشکلات شهرها باید به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ومسوولان شهرستان منعکس شود.
دهجان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مناقصه ومزایده ها در شهرداری ها باید به صورت شفاف برگزارشود و روسای شوراها دراجرای دقیق مناقصه ها ومزایده ها نظارت داشته باشند.
وی فعال شدن کمیسیون های شوراهای اسلامی را مهم دانست وگفت: فعال شدن کمیسیون های شوراها روند کارها را بهتر پیش می برد.
رییس شورای اسلامی شهرستان دیر فعال شدن سازمان های مردم نهاد (سمن ها) دربخش گردشگری و اختصاص بودجه شورای شهرستان و راه اندازی بانک اطلاعات فارغ التحصیلان را خواستارشد.
وی گفت: همه باید دست به دست دهیم وبا مدیریت جهادی وعزم ملی و همدلی امور شورا را به پیش ببریم.
رییس شورای اسلامی شهردیرگفت: امروز شان و توان شورا از پیش بسیار متفاوت شده واین ادعا در عملکرد چندماهه شورای اسلامی می توان مشاهد کرد.
عباس پولادی افزود: یکی از مشکلات اساسی شهرستان دیردر بخش بهداشت ودرمان روند کند بیمارستان دیر است.
وی گفت: شهرستان دیر نیاز دارد که درقالب همایش ها، جشنواره ها و نشست ها به کشور معرفی شود که تاکنون چنین کاری صورت نگرفته است وشورای اسلامی از ابتدای فعالیت خود توانسته در این راستا قدم هایی بردارد که هنوز کافی نیست.
وی درباره کوه نمک جاشک شهرستان دیرافزود: این اثرملی وطبیعی متعلق به شهرستان دیراست اما باید با حوصله وهماهنگی کارها به پیش برود.
رییس شورای بخش مرکزی دیرگفت: شهرستان دیربا داشتن ظرفیت ها و توانمندی ها برای توسعه وپیشرفت نیازبه توجه ویژه مسوولان دارد.
علی الگامه افزود: کشاورزی شهرستان دیر در استان بوشهر حرف نخست در تولید محصول گوجه فرنگی می زند وآثار تاریخی و باستانی آن مورد توجه گردشگران است.
وی گفت: مسوولان توجه بیشتربه آبادی شهرها دارند و حق روستاها پایمال می شود ونیاز است که در دولت تدبیر وامید توجه ویژه ای به زیرساخت ها در روستاها داشته باشند.
الگامه افزود: ایجاد پارک برای بازی کودکان نیاز روستاهاست و راه اندازی شبکه اینترنت در روستاهای این شهرستان از خواسته های جوانان ونوجوانان است.
وی گفت: توجه به جاده میانی، آبرسانی به روستاها، لایروبی خوربین بردستان و روستای لمبدان درجذب گردشگر، آتش نشانی در روستاها، راه اندازی کتابخانه از خواسته های مردم است.
نائب رییس شورای اسلامی شهربردستان گفت: با توجه به نامگذاری سال به نام اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، به امور فرهنگی باید بیشتر توجه شود.
احمدعباسی افزود: مراسم وجشن های ازدواج باید بر محوریت فرهنگ اسلامی برگزار و از مسائل ضد اخلاقی دوری شود.
وی گفت: اکنون شبکه ماهواره تاثیر بسزایی در فرهنگ جوانان ونوجوان گذاشته که مسوولان باید به فرهنگ توجه ویژه ای داشته باشند.
عباسی تکمیل و راه اندازی بیمارستان نیمه تمام دیر را ضروری دانست وگفت: یکی ازخواسته های مردم شهرستان دیر تکمیل و راه اندازی بیمارستان وتوجه به بهداشت ودرمان مردم است.
وی افزود: قلعه و مسجد جامع شهربردستان از آثار تاریخی وباستانی شهرستان دیراست که میراث فرهنگی باید برای جلوگیری از تخریب آن توجه ویژه ای داشته باشد.
یکی ازاعضای شورای اسلامی شهر دوراهک گفت: اورژانس هوایی واقع در شهر دوراهک از توابع شهرستان دیرتامین اعتبارشده ونیاز است که مسوولان عملیات اجرایی آن را آغاز کنند.
مهدی فاریابی افزود: جوانان و فرهنگ دوستان شهردوراهک نیازبه ایجاد کتابخانه دارند ومسوولان شهرستان در کمیته برنامه ریزی برای احداث ساختمان آن اعتباری در نظر بگیرند.
وی نبود ایستگاه آتش نشانی در دوراهک یکی از مشکلات مردم دانست و گفت: ایجاد این ایستگاه در شهر دوراهک می تواند همه روستاهای اطراف خود را تحت پوشش قراردهد.
وی ادامه داد: راه اندازی مجتمع فرهنگی، ارتقا پاسگاه به کلانتری، پرداخت خسارت اراضی مردم در مسیر بزرگراه، احداث زمین چمن ورزشی، ماشین آلات شهرداری ها و پزشک تمام وقت از خواسته های مردم شهر دوراهک است. ک/2
7207/539
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن