تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815149873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به حاشیه ها توجهی نداریم ، فقط به برد می اندیشیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مربی تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن: به حاشیه ها توجهی نداریم ، فقط به برد می اندیشیم خبرگزاری پانا: عضو کادرفنی تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن مشهد گفت : بازیکنان تیم انگیزه بالایی برای کسب پیروزی در مقابل شهرداری گرگان دارند و امیدواریم با کسب نتیجه دلخواه به جمع دو تیم برتر لیگ دسته اول راه پیدا کنیم.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۷ فروردين ساعت 12:40



به گزارش خبرگزاری پانا، مجید محمدیان در آستانه دیدار تیم های بسکتبال طرح مسکن ثامن مشهد و شهرداری گرگان که روز جمعه 29 فروردین ماه در جارچوب مرحله نیمه پایانی لیگ دسته اول کشور در گرگان برگزار خواهد شد اظهار داشت : شرایط روحی و فنی خوبی داریم و بازیکنان از هر لحاظ آماده انجام مسابقه هستند. وی افزود : طی هفته گذشته تمرینات خوبی را برگزار کردیم و امیدواریم با انجام یک بازی هوشمندانه در مقابل رقیب خود با دست پر به مشهد بازگردیم و در بازی برگشت هم نتیجه خوبی را کسب کنیم. مربی تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن مشهد تصریح کرد : با این که اعتقاد داریم مسوولان فدارسیون پیش از این در خصوص صعود چهار تیم به صورت مستقیم به رقابت های لیگ برتر قول داده بودند ولی در هر صورت به حواشی که طی هفته گذشته در این خصوص بوجود آمد توجهی نداریم و تنها برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت. محمدیان در خصوص تیم شهرداری گرگان هم گفت : نماینده استان گلستان بازیکنان خوبی در اختیار دارد و در دور نخست لیگ در جایگاه دوم قرار گرفته بود ، قطعا کار آسانی پیش رو نخواهیم داشت اما با پتانسیلی که در بازیکنانمان وجود دارد امید زیادی به راه یافتن به جمع دو تیم برتر لیگ داریم.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن