تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815252773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صالح: گزينه‌اي به جز برد نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: صالح: گزينه‌اي به جز برد نداريم
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: در ديدار مقابل فولاد خوزستان براي کسب پيروزي گزينه‌اي به جز پيروزي نداريم.

مجيد صالح در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل فولاد خوزستان گفت: تا آخرين لحظه براي خوب بودن تلاش مي‌کنيم تيمي قهرمان مي‌شود که بهترين تفکر و کمترين اشتباه را داشته باشد. مصدوميت بازيکناني مثل هاشم بيک‌زاده و خسرو حيدري در طول فصل کمي به ما آسيب زد. در طول فصل تيم ما خيلي خوب و حرفه‌اي عمل کرد. گاهي از برخي برخوردها ناراحت مي‌شويم. وقتي حنيف عمران ‌زاده بخيه فلزي روي چشم مي‌زند و با آن شرايط تلاش مي‌کند نشان از غيرت او و بازيکنان دارد. تا به حال اين بخيه فلزي که به شکل منگنه است را نديده بودم. اين نشان مي‌دهد ما تلاش مي‌کنيم.

به گزارش فارس، وي افزود: تا آخرين لحظه تلاش ‌مي‌کنيم. وظيفه ما تلاش است تيمي که کمترين اشتباه را کند مي‌تواند بهترين نتيجه را بگيرد. فولاد و پرسپوليس و نفت شرايط بهتري دارند اما ما هم شانس داريم. بايد اشتباهاتمان را کم کنيم تا بتوانيم موفق شويم. قبول داريم که شانس ما براي قهرماني کمتر است اما نا اميد نيستيم.

صالح در مورد اينکه آيا مقابل فولاد خوزستان بازي انتحاري به نمايش مي‌گذارند، گفت: در طول هفته بچه ها دائم در حال تمرين هستند دائم با هم صحبت مي‌کنيم تا بهترين تصميم را در مسابقه بگيريم. در بازي با الجزيره اگر مساوي مي‌کرديم از جدول خارج مي‌شديم در بازي با فولاد خوزستان فقط يک گزينه داريم. براي قهرماني بايد ببريم. بهترين تصميم را با کمترين اشتباه بايد بگيريم. براي کسب سهميه و قهرماني فقط نياز به برد داريم. به قول امير قلعه ‌نويي بايد انتحاري بازي کنيم چرا که در غير اينصورت قهرماني و کسب سهميه آسيا از ما گرفته مي‌شود. از بازي بعدي و اتفاقي که در آن مي‌افتد اطلاع نداريم. براي کسب سهيمه بايد ببريم و دنبال رسيدن به اين هدف هستيم.

صالح در پايان گفت: از تيم استقلال خوزستان تشکر مي‌کنم آنها به ما زمين تمرين دادند. وقتي به محل تمرين مي رفتيم مناطق جنگي را ديديم به ما گفتند زمان جنگ لشگر عراق تا به اينجا رسيده است اينجا رشادت‌ها و ارزش‌ها را مي‌بينيم حيفم آمد اين را نگويم اگر اين آرامش اکنون وجود دارد دليل آن تلاش مردم قهرمان اهواز،‌ آبادان ، خوزستان و .. است. عده‌اي جان خود را دادند تا امروز ما در آرامش کار کنيم. هميشه بايد ياد شهدا را پاس داشت. قهرمان اصلي مردم خوزستان هستند. زبان از توصيف آنها قاصر است. بار ديگر سال نو را تبريک مي‌گويم اميدوارم بازي خوبي انجام دهيم تا هواداران بازي خوبي ببينند.

وي افزود: اواخر خدمت سربازي در پايان جنگ 20 روز اينجا بودم. فضايي که ديروز ديدم ما را به حال و هواي ديگري برد. مديون کساني هستيم که جان خود را براي کشور دادند. ما در فوتبال حرف براي گفتن داريم و يکي از دلايل اين مسئله آرامشي است که امروز داريم. از هوادارن به خاطر استقبالي که از ما کردند تشکر مي‌کنم اميدوارم زيبايي‌هاي يک بازي فوتبالي در ديدار فردا نمايان شود. عصر امروز آخرين تمرين استقلال در ورزشگاه اختصاصي نفت‌اهواز برگزار مي‌شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/01/16 12:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن