تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820419209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش فردوسی پور برای نجات محکومی به اعدام چه شد؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
تلاش فردوسی پور برای نجات محکومی به اعدام چه شد؟




امروز همه منتظر شنیدن یک خبر هستند تلاش فردوسی پور برای نجات محکومی به اعدام چه شد؟ برخی رسانه‌ها از عصر دیروز با به‌راه انداختن جریان رسانه‌ای خواستار کمک نود به حل این ماجرا و بخشش متهم از سوی خانواده‌ مقتول شدند.




ماجرایی که در تمام طول برنامه فردوسی‌پور به آن اشاره می‌کرد اجرای حکم قصاص یک جوان محکوم به اعدام بود که قرار است حکمش بامداد امروز، سه‌شنبه در مازندران اجرا شود و برخی رسانه‌ها از عصر دیروز با به‌راه انداختن جریان رسانه‌ای خواستار کمک نود به حل این ماجرا و بخشش متهم از سوی خانواده‌ مقتول شدند.

ایسنا در خبری که عصر دیروز با تیتر « "90" و پایان یک کابوس؟» نوشت: « ماجرا از این قرار است که سال‌ها پیش، اتفاقی تلخ و گزنده رخ می‌دهد و جوانی به جزای این جرم، محکوم می‌شود. حالا قرار است که این جوان، صبح سه‌شنبه 26 فروردین ماه 93 در ازای خطایش، مجازات شود؛ کابوسی که شش سال است با این جوان همراه بوده است.

تمام این کابوس می‌تواند با مهربانی یک "پدر و مادر" به رویایی شیرین تبدیل شود؛ پدری که خود از موسپیدکرده‌های فوتبال پرافتخار مازندران است.

عبدالغنی حسین‌زاده، پیشکسوت فوتبال مازندران، می‌تواند با یک تصمیم بزرگ و خداپسندانه، جانی را ببخشد و روحی را آرام کند.

شاید بی‌فایده نباشد که برنامه پربیننده "90" به عنوان تاثیرگذارترین برنامه فوتبالی در دهه اخیر تلویزیون ایران، گوشه ای از برنامه امشب خود را به این ماجرا اختصاص دهد تا برنامه امشب، آخرین "90" عمر "جوان" خطاکار نباشد. »

اینچنین بود که فردوسی‌پور هم در برنامه اش با اشاره چند باره به این موضوع خواستار بخشش متهم از خانواده مقتول شد و آنچنان که فردوسی‌پور در خلال برنامه به این ماجرا گریز می‌زد بسیاری برای پرداخت دیه به خانواده مقتول اعلام آمادگی کرده بودند و تماس‌ها با خانواده حسین‌زاده منجر به جلب رضایت ضمنی پدر شده بود. حالا باید دید تا ساعتی دیگر آیا تلاش های فردوسی‌پور به نتیجه می‌رسد و این جوان با گذشت خانواده مقتول از حقش، از طناب دار رهایی می‌یابد یا خیر؟



سه شنبه 26 فروردین 1393 - 6:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 575]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن