تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820995501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج سازندگی اجازه نمی دهد طرحی به علت مشکلات مالی معطل بماند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بسیج سازندگی اجازه نمی دهد طرحی به علت مشکلات مالی معطل بماند همدان -ایرنا- رییس بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: بسیج سازندگی اجازه نمی دهد طرح تولیدی و اشتغالزا به علت مشکلات مالی و نیاز به تسهیلات معطل و راکد بماند.


ˈشهرام صادقیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجودی که سقف تسهیلات پرداختی به طرح های اقتصادی 300 میلیون ریال پیش بینی شده است ولی بسیج بیش از این میزان را به طرح های تولیدی نیز پرداخت می کند.
وی بیان کرد: حمایت از واحدهای تولیدی از مرحله نخست تا زمان به ثمر نشستن طرح استمرار دارد تا مشکلاتی همچون نبود ضامن و دیگر مسایل موجب راکد و نیمه تمام ماندن طرح نشود.
رییس بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) همدان اظهار داشت: 240 میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی و طرح های اشتغالزای این استان پیش بینی شد.
صادفی اضافه کرد: 160 میلیارد ریال اعتبار برای تقویت طرح های اقتصاد مقاومتی این استان در نظر گرفته شد که این رقم نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.
وی بیان کرد : با توجه به اهمیت طرح های اقتصاد مقاومتی، امسال اعتبار پیش بینی شده برای طرح های اشتغالزا به سمت طرح های اقتصاد مقاومتی هدایت شد و بر همین مبنا اعتبار این حوزه به 80 میلیارد ریال تقلیل یافت.
رییس بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: تقسیم بندی شهرستانی این اعتبار بر مبنای توانمندی و ظرفیت مناطق مختلف صورت گرفته است و از ابتدای اردیبهشت ماه تسهیلات مورد نیاز طرح های دارای توجیه اقتصادی پرداخت می شود.
صادقی یادآوری کرد: بیش از دو هزار و 500 واحد تولیدی سال 92 با حمایت و پشتیبانی بسیج سازندگی در سطح استان همدان راه اندازی و به ثمر نشسته است.
رییس بسیج سازندگی همدان خاطر نشان کرد: 240 میلیارد ریال برای طرح های تولیدی و اقتصاد مقاومتی این استان در سال گذشته پیش بینی شده بود که بیش از 99 درصد از این رقم به متقاضیان پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: امسال حمایت بسیج سازندگی در 12بخش تولیدی معطوف به توسعه کارگاههای گاوداری، تولید قارچ و پرورش ماهی،بلدرچین،بوقلمون،مرغ بومی ،تولید عسل ، قالی بافی، مروار بافی، خیاطی و صنایع دستی بوده است.
7525/551
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن