تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805472837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان درتربیت شهروندان قانون گرا موثراست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان درتربیت شهروندان قانون گرا موثراست گرگان - ایرنا- سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کشور گفت: نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت شهروندانی که اهل شنیدن و گفتن باشند، درست فکر کنند و تصمیم بگیرند و به قانون احترام بگذارند، بسیار کلیدی است.


به گزارش ایرنا، ˈمحسن فضلیˈ روز پنجشنبه در جمع مدیران کانون گلستان در این زمینه اظهارکرد: مقام معظم رهبری و جامعه از کانون انتظارهای فراوانی دارد و برای پاسخ دادن به این انتظارها به یاری دستگاه های دیگر در کشور نیازمند هستیم.
وی که در مجتمع کانون گرگان سخن می گفت، اضافه کرد: فعالیت های کانون به عنوان تنها نهاد حاکمیتی که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می کند، مورد توجه مقام معظم رهبری است و نام گذاری سال جدید از سوی ایشان به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نیز وظیفه ما را سنگین تر می کند.
فضلی تاکید کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که این دیدگاه ها به برنامه و حرکت کاری جدید تبدیل شود.
وی همچنین به معرفی عبدالرحیم سیفی استرآبادی به عنوان مدیر کل جدید کانون استان گلستان اشاره کرد و از حسین سمیعی مدیر کل سابق کانون به عنوان فردی یاد کرد که بیش از 20 سال به عنوان مربی و مدیر در بدنه کانون حضور داشته و اکنون نیز کارمندان از او رضایت دارند و این سرمایه ارزشمندی برای یک مدیر است.
مشاور مدیرعامل کانون کشور همچنین یادآور شد: کانونی بودن به معنی این نیست که درها را بر روی خود ببندیم بلکه ما هم بخشی از پیکره جامعه هستیم و به نظر من کانونی بودن یک نگرش و رفتار، روش و منش بوده که ممکن است کسانی خارج از کانون هم از آن نگرش برخوردار باشند.
وی شیوه مدیریت در مدیریت را کانون اقناعی و تعاملی دانست و تاکید کرد که در مدیریت کانون جایی برای نظام ریاستی نیست. اگر مدیران ما با همکاران خود گفت و گو و آنان را قانع کنند کارکنان و مربیان در نهایت فداکاری و به خوبی به وظایف خود عمل خواهند کرد و اگر بدنه با مدیریت همراه نباشد، دچار مشکل می شود.
سرپرست معاونت فرهنگی کانون در همین حال تصریح کرد: کانون به کودکان و نوجوانان تعلق دارد و در همه این سال ها جایی در آن برای آدم های سیاسی و دسته ها و گروه های سیاسی وجود نداشته و ندارد همه ما باید تلاش کنیم چهره متبسم، پاک، صمیمی و معصومانه آن برای بچه های این سرزمین حفظ شود.
سرپرست معاونت فرهنگی کانون در عین حال از کانون به عنوان یک سرمایه بزرگ در کشور یاد کرد که اگر چه در ابعادی کوچک و دامنه ای محدود فعالیت می کند، اما فعالیت های آن بسیار تاثیرگذار است.
فضلی از عبدالرحیم سیفی مدیرکل جدید کانون گلستان هم به عنوان فردی دارای سابقه مدیریت در آموزش و پرورش، دارای مدرک دانشگاهی مرتبط با کانون(ادبیات) و پژوهش گر نمونه استان یاد و اظهار امیدواری کرد در مسیر پیش رو به موفقیت دست یابد.
در این آیین مدیرکل جدید کانون استان گلستان نیز با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد که تربیت کودکان و نوجوانان با تلاش مربیانی که با عشق و علاقه فعالیت می کنند برای کانون بسیار مهم است و اگر بچه ها خوب تربیت شوند و استعداهای آنان شکوفا شود، آن گاه شاهد اقتصادی پویا و فرهنگی شکوفا خواهیم بود.
ˈعبدالرحیم سیفیˈ تاکید کرد که کودکان در کنار دانایی به توانایی نیاز دارند و در سیاست های جدید کانون با تاکید بر کیفیت بخشی به آثار و فعالیت ها به این مهم توجه شده است.
وی توانمند سازی نیروی انسانی و ایجاد رضایت و انگیزه شغلی در میان کارکنان را با اهمیت دانست و تاکید کرد که با تعامل با دستگاه های استان، در این زمینه خواهد کوشید.
مدیرکل کانون گلستان استفاده از تجربه های ارزنده پیشکسوتان، مدیران سابق و اعضای قدیمی کانون استان را از برنامه های خود در دوره جدید مدیریت برشمرد.
همچنین ˈحسین سمیعیˈ مدیرکل سابق کانون گلستان در سخنان خود بر اهمیت توجه به نیروی انسانی علاقه مند و عاشق و تاثیر آن بر روند تربیت کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: مهم ترین شاخصه فعالیت در کانون تعامل و همدلی با کارکنان است.
وی تغییر و تحولات جدید مدیریتی در کانون را به جا، شایسته و ضروری و در مسیر ایجاد رویکرد های جدید و متنوع برای رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان برشمرد.
به گفته وی، محور اصلی برنامه های او در سه سال مدیریت کانون استان بیشتر به سمت اعضا، مربیان، کتاب خوانی و فرآیند های تربیتی سوق پیدا کرده بود.
در این آیین ˈمنصور آقˈ کارشناس مسوول فرهنگی کانون استان نیز گزارشی از فعالیت های کانون در این سال ها ارایه کرد و گفت: بیشتر این فعالیت ها در سه محور اصلی خدمت رسانی به کودکان محروم و بیمار و دارای نیازهای ویژه، برنامه های محتوایی و تعامل با دستگاه ها و مسوولان استانی برنامه ریزی و اجرا شد.
وی عاشق بودن، صادق، قانع و مطیع بودن را مهم ترین مزیت و برتری نیروی انسانی کانون برشمرد و افزود: کانون نیازمند مدیریت انسانی و نگاه توام با تکریم و ارزش گذاری است.
در این آیین همچنین دل نوشته ای از رئوفی مربی مرکز کانون آق قلا به نمایندگی از مربیان و نوشته دیگری از پارسا صالحی عضو نوجوان یکی از مراکز کانون استان به نمایندگی از اعضای مراکز، خوانده شد و لوح قدردانی و هدایایی نیز از سوی علیرضا حاجیان زاده مدیرعامل کانون و کارکنان و مربیان کانون گلستان به پاس تلاش های فرهنگی حسین سمیعی، به وی اهدا شد.
در این آیین علاوه بر کارکنان و مربیان کانون، شماری از مسوولان و مدیران کل کانون استان گلستان و مسوولان کانون نیز حضور داشتند.
601
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن