تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814792366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با انصراف افراد توانمند از يارانه ،کشور در مسير توسعه و عمران گام خواهد بر داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۱۹ب.ظ)
نماينده ولي فقيه درلرستان: با انصراف افراد توانمند از يارانه ،کشور در مسير توسعه و عمران گام خواهد بر داشت نماينده ولي فقيه درلرستان و امام جمعه خرم اباد گفت :با انصراف افراد توانمند از يارانه کشور در مسير توسعه و عمران گام خواهد بر داشت.
به گزارش خبرگزاري موج،حجت الاسلام و المسلمين ˈسيد احمد مير عمادي ˈ در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به اجرايي شدن مرحله دوم هدفمند سازي يارانه ها افزود : اين اقدام به منظور خدمت رساني به اقشار آسيب پذير جامعه انجام شده وبايد مسيري منطقي را طي کند که دولت در اين راستا نيازمند همکاري مردم است .
وي اظهار داشت : با انصراف افراد توانمند ، کشور در مسير توسعه و عمران گام خواهد بر داشت.
وي همچنين در ادامه با اشاره به ابلاغ ساسيتهاي ملي سلامت از جانب مقام معظم رهبري گفت : مقام معظم رهبري همچون حکيمي عارف و ژرف انديش سياستهاي کلي همه بخش هاي جامعه را ابلاغ مي کند .
وي افزود : اين اقدام اميد هر چه بيشتر را در دل مردم در حوزه بهداشت و درمان به وجود آورده و اميد است که با اهتمام دولت، جامعه دغدغه بيماري ، بهداشت و درمان نداشته باشد.
وي همچنين افزود:قطعنامه اخير اتحاديه اروپا بيانگر مداخله در امور داخلي ايران است چراکه خواهان آزادي فتنه گران و تاسيس دفتر در تهران هستند.
وي با اشاره به اينکه آنان سعي در رواج نا امني و نا هنجاري در ايران اسلامي هستند، اظهار داشت : مردم ايران کارنامه سياه اتحاديه اروپا رافراموش نخواهند کرد.
وي تصريح کرد : ملت ايران هرگز اجازه تاسيس جاسوس خانه اتحاديه اروپا در ايران را نخواهند داد و اين گونه اقدامات و قطعنامه هاي آنان هيچگونه اعتباري نزد اين مردم ندارد.
نماينده ولي فقيه در لرستان با اشاره به توقف عمليات اجرايي سدمعشوره در کوهدشت گفت : اين طرح از مطالبات به حق مردم استان است وبايد اجراشود و تعطيل بردار نيست.
وي افزود : مشکلات و موانع اين طرح بايد از مسير قانوني بر داشته شود و در پيگيري هاي اخير مسوولان استان ،قرار است در هفته اينده مشکلات برطرف شود و اين پروژه در استان اجرا شود













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن