تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814217045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم مستند ˈعرشیان خاکی ˈ در شهرستان بویین زهرا رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیلم مستند ˈعرشیان خاکی ˈ در شهرستان بویین زهرا رونمایی شد قزوین - ایرنا - همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی و روز بسیج هنرمندان از فیلم مستند ˈعرشیان خاکیˈ سپاه شهرستان بویین زهرا رونمایی شد.


به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بویین زهرا در این مراسم گفت: فیلم مستند رونمایی شده در خصوص اردوی راهیان نور نوروز سال جاری، بهترین اثر در نوع خود است.
ˈحسن رجبیˈ افزود: مستند عرشیان خاکی، کاری از گروه روابط عمومی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا در 60 دقیقه سعی کرده تا لحظات ناب این سفر روحانی را به تصویر بکشد.
وی اظهار داشت: این مستند شامل لحظات معنوی، مصاحبه با مسوولین سپاه و زائران راهیان نور می باشد که در طول اردوهای مختلف انجام شده است.
رجبی این مستند را اثری بسیار با ارزش و ماندگار دانست و افزود: این اثر فرهنگی که به کارگردانی محمد مهدی انصاری تهیه شده است، می تواند انتقال دهنده بخشی از فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس باشد.
7390/ 614
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن