تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812833490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقد مسابقه «آقای گزارشگر» در گفت‌وگو با امیر حاج‌رضایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹




46-43-1.jpg

امیر حاج رضایی از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال پخش برنامه‌های فوتبالی را بر ارتقاء فرهنگ ورزشی مردم تاثیرگذار دانسته و معتقد است: اتفاقات مثبت این رشته ورزشی تاثیر زیادی بر افزایش روحیه ملی دارد. به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، امیر حاج رضایی، از کارشناسان فوتبال که به عنوان داور مهمان در یکی از قسمت‌های مسابقه "آقای گزارشگر" حضور داشت، نظر خود را درباره این برنامه این طور بیان کرد: آقای گزارشگر مسابقه نو و بدیعی بود. قطعا مرکز تحقیقات صداوسیما بازخوردهای مردم نسبت به این برنامه را دریافت کرده است اما نظر شخصی من این است که طی این مسابقه استعدادهای زیادی معرفی شدند. نشان داده شد که شور و علاقه زیادی در جوانان به گزارشگری هست، اما تا به حال فضایی برای هدایت آن ها فراهم نشده است. از این رو طرح این برنامه اقدام ارزنده ای از سوی سیما بود و افراد توانمند بسیاری مقابل دوربین قرار گرفتند و از دریچه شبکه سه به مردم معرفی شدند. وی در همین رابطه ادامه داد: البته باید این را هم در نظر داشته باشیم که بعضی از ویژگی‌ها مثل صدا ذاتی است و نمی توان آن را تغییر چندانی داد اما به نظرم در مورد ویژگی های اکتسابی نظیر اطلاعات خوب فوتبالی می توانم بگویم که شرکت‌کنندگان بیش از 90 درصد موفق عمل کردند. همچنین به دلیل این که جوان بودند حافظه ای قوی در حفظ اسامی بازیکنان داشتند. دانش بعضی از آن‌ها نشان می‌داد که مسابقات را به طور جدی دنبال می کنند. هر چند استرس و تجربه نداشتنشان گاهی بر نحوه گزارش شان تاثیر منفی هم می گذاشت. ضمن این که زمان دو دقیقه برای گزارش فوتبال زمان کوتاهی برای افراد آماتور است که بخواهند خودشان را با ریتم مسابقه هماهنگ کنند.

آقای گزارشگر

حاج رضایی با اشاره به بعضی راهکارها برای افزایش سطح کیفی مسابقه در دوره‌های بعدی افزود: به نظرم باید با جوانانی که در این مسابقه شرکت می کنند به شیوه تشویقی برخورد شود. سن و سال آنان به گونه ای است که مسائل تربیتی برایشان اهمیت زیادی دارد. بسیاری از آنها در همین برنامه گریه می کردند و بعضی دیگر می گفتند که از استرس دستشان عرق کرده است. به هر حال ایراداتی وجود دارد که باید تقویت شود. حتی می‌توان با استفاده از کارشناسان ثابتی در تیم داوری و کم کردن تعداد آن ها زمان برنامه را بیشتر در اختیار شرکت کنندگان قرار داد. این پیشکسوت فوتبال درباره‌ی ایده و طرح کلی برنامه نیز بیان کرد: به هر حال هر برنامه‌ای که به نسل جوان مربوط شود و با هدف کشف استعدادهای جوان و تقویت فضای رقابتی از تلویزیون پخش شود، موثر و جذاب است. به ویژه این که فوتبال خود ورزشی بسیار تاثیرگذار است و هواداران زیادی در سراسر جهان دارد. حال اگر با این شرایط و از طریق این برنامه سه نفر هم به حوزه گزارشگری معرفی شوند، نشان می‌دهد برنامه موفق بوده است. ضمن این که این برنامه در آستانه جام جهانی به پخش رسیده است. وی با مثبت ارزیابی کردن رویکرد شبکه سه سیما به رشته فوتبال اظهار کرد: این که شبکه سه سیما اهمیت زیادی به فوتبال و سایر رشته های ورزشی می دهد اتفاق مثبتی است. چراکه به فرهنگ فوتبال کمک می کند. اگرچه مانند یک درخت تنومندی است که باید گاهی هرس شود تا ثمره آن بیشتر شود. فوتبال می تواند در روحیه ملی هم تاثیر مثبتی داشته باشد. در مسابقه آقای گزارشگر حتی افرادی که برنده نشدند هم باز یک گام رو به جلو برداشتند. زیرا فرصت دیده شدن پیدا کردند، توانستند افراد باتجربه در گزارشگری را از نزدیک ببینند و نظرشان را نسبت به عملکرد خود جویا شوند. مسابقه تلویزیونی "آقای گزارشگر" کاری از گروه ورزش شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی و کارگردانی هنری مهدی محمدی و با اجرای محمدرضا احمدی ویژه ایام نوروز و به مناسبت نزدیک شدن به جام جهانی 2014 برزیل در 15 قسمت 45 دقیقه ای از این شبکه به پخش رسید. طی این مسابقه 10 گروه 6 نفره توانمندی شان را در عرضه گزارش ورزشی در مقابل 4 داور اصلی و یک داور مهمان در هر قسمت محک زدند.

آقای گزارشگر

انتهای پیام










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن