تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820410991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موسیقی نیازمند حمایت و توجه بیشتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

موسیقی نیازمند حمایت و توجه بیشتر است تهران - ایرنا - کیوان فرزین برگزار کننده کنسرت گفت: در سالهای اخیر آنطور که باید از موسیقی هنری و جدی حمایت نشده و شکوفایی این هنر نیاز به حمایت و توجه بیشتر نهادهای دولتی دارد.


کیوان فرزین روز دوشنبه در نشست خبری کنسرت داویش طلایی گفت : سالهای گذشته را می توان تاریک ترین زمان برای هنر موسیقی برشمرد که با نابودی فاصله چندانی نداشته است.
وی ادامه داد : دولت گذشته تنها با بهره گیری ابزاری ازموسیقی و پرداختن به انواع موسیقی سطحی، کیفیت را فدای کمیت کرد .
این برگزار کننده کنسرت های موسیقی با بیان اینکه محدودیت های مختلف برای شکوفایی موسیقی هنری و جدی وجود دارد افزود : اگر به دنبال حفظ داشته های موسیقی سنتی ایران که پیشینه کهن و قابل توجهی نیز دارد هستیم باید از آن حمایت کنیم.
وی در ادامه از عملکرد صدا و سیما در پرداختن به موسیقی سطحی انتقاد کرد و گفت : این ارگان به عنوان یکی از متولیان فرهنگ سازی جامعه تنها به فکر جذب مخاطب بوده و به کیفیت آثار توجهی نمی کند .
این منتقد موسیقی یا بیان اینکه در اغلب اوقات بخش خصوصی برای برگزاری کنسرت های هنری پیش قدم می شود خاطر نشان کرد : نهادهای مربوطه دولتی باید امکانات ویژه ای را برای کسانی که در این راه قدم می گذارند مهیا سازند تا همچنان انگیزه کار داشته باشند.
وی چشم انداز روشنی را برای موسیقی با روی کار آمدن دولت جدید پیش بینی کرد و اظهار داشت : هنرمندان و بویژه فعالان موسیقی اعتماد خود به نهادهای دولتی را از دست داده بودند و با آمدن دولت جدید امیدوارم ارتباط میان مدیران و هنرمندان نزدیک تر شود تا موسیقی هنری بتواند در راستای اعتلای موسیقی ایران نقش ایفا کند .
فراهنگ (3) ** 9252 ** 1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن