تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798353111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سری جدید طنز قندپهلو در ماه مبارک رمضان به روی آنتن می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سری جدید طنز قندپهلو در ماه مبارک رمضان به روی آنتن می رود تهران-ایرنا-سردبیر و مجری برنامه طنز قندپهلو گفت: سری جدید این برنامه طنز تلویزیونی از اردیبهشت ماه امسال با حضور پنج گروه 4 نفری ضبط و طی ماه مبارک رمضان در 25 قسمت به روی آنتن خواهد رفت.


رضا رفیع روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با بیان اینکه برنامه طنز قند پهلو یک اتفاق ادبی، هنری جدید در عرصه رسانه ملی بود، اظهار کرد: قند پهلو حاصل پیوند زدن جریان طنز مکتوب در گونه شعر طنز با مولفه ها و عناصر تصویری و بصری رسانه ملی است.
وی افزود: خوشبختانه این ابتکار تولیدکنندگان برنامه مناسب و مطلوبی از آب درآمد و با استقبال وسیع و گسترده مردمی مواجه شد که خصوصیت مشترکشان در هر پست و مقامی علاقه به شعر و طنز است.
وی با بیان اینکه ملت ایران علاقه زیادی به شعرا ازجمله حافظ، سعدی، مولانا، نظامی، عطار دارند گفت: اغلب ایرانیان در کلامشان از شعر بهره می گیرند و این وجه علاقمندی مردم ما به شعر است.
رفیع تصریح کرد: طی این سالها پیامک هایی ساخته شده که از دل مردم عادی بیرون آمده و هیچ طنز پردازی پشت آن نبوده است، حتی خود ما طنزپردازها گاهی به دنبال این بودیم که سرمنشا این لطیفه ها را پیدا کنیم اما هیچ گاه موفق نشدیم.
سردبیر برنامه قندپهلو اظهار کرد: مردم در ایام عید و یا هر وقت دیگری که به هم می رسند به دنبال لطیفه جدید هستند و برای کار کردن و داشتن جامعه ای سالم انرژی می گیرند.
وی گفت: بر همین اساس معتقدم گره خوردگی شعر و طنز و نیز تولید شعر طنزآمیز در این برنامه عامل اصلی موفقیت این مسابقه تلویزیونی بوده است.
وی افزود:یکی از نقاط قوت اصلی برنامه نوروزی قند پهلو انتخاب درست و حساب شده شرکت کنندگان بود که ریتمی یکدست بدان بخشیده و شیرینی اش را دو چندان کرده بود.
مجری برنامه قندپهلو در ادامه در مورد طنزهایش در حین اجرا یادآور شد: اغلب شوخی ها و طنزهایم در این برنامه بداهه بوده است و در ضبط و پخش آن کمترین برش و کات را داشته ایم.
وی با تاکید بر اینکه مخاطبان همان چیزی را می دیدند که تولید شده بود، تصریح کرد: مگر اینکه در قسمتی از برنامه زمان فراتر از کنداکتور شده باشد که ناچارا بخش هایی از صحبت های خودم و داوران را حذف می کنیم.
وی در مورد هیات داوران این برنامه اظهار کرد: انتخاب این هیات نیز از جانب خودم بوده و هم اکنون هم به خاطر نظرات مختلفی که کسب کرده ایم در نظر داریم در این هیات نیز یک تجدید نظری داشته باشیم.
سردبیر برنامه طنز قندپهلو در پاسخ به انتقاداتی که در مورد دکور برنامه نوروزی قندپهلو مطرح شد گفت: دوستان تلاش کرده بودند تا به تناسب شاد بودن این ایام یک فضای مفرح و متنوع ایجاد کنند که سمبلش شهر باشد و به اسم طنزپردازان نامگذاری شود.
وی ادامه داد: دکور سری جدید طنز قند پهلو در ایام عید نوروز پرخرج بود اما در سری های بعدی سعی خواهیم کرد به همان دکورهای ساده قبلی برگردیم چرا که معتقدیم در این برنامه محتوا حرف نخست را می زند؛ دکور و عوامل دیگر در اولویت های بعدی قرار می گیرند.
رفیع در مورد افکت ها صوتی خنده در سری نوروزی قندپهلو و انتقادهایی که در این زمینه می شود، خاطرنشان کرد: در یک مقطعی این صداها را حذف کردیم اما متوجه شدیم فضا بسیار خشک و خالی بنظر می آید.
وی با بیان اینکه در انتخاب یک مسیر به عنوان سردبیر مجبورم برآیند نظرات تمامی دوستان و بینندگان را در نظر بگیریم، خاطرنشان کرد: برآیند برای وی‍ژه برنامه نوروزی این شد که اگر این افکت ها حذف شود، برنامه خشک می شود.
رفیع اظهار کرد:البته بنده از همان ابتدا تاکید داشتم که صدای خنده ای پخش شود که مخاطبان را به یاد مجموعه های کمدی و فکاهی نیاندازد.
وی افزود: برخی ها از بنده انتظار دارند که به عنوان مجری انر‍ژی بیشتری و خنده افزونتری داشته باشم اما معتقدم نباید چنین حالتی روی دهد و باید اجرای سنگینی باشد و از مخاطب دعوت کند که با محتوا درگیر شود و هر جا که احساس کرد تناقض در محتوا و کلام وجود دارد؛ لبخند بزند.
وی با اشاره به سری جدید طنز قندپهلو یادآور شد: همچنان تلاش خواهیم کرد این گروه ها نماینده شهرها و استان های مختلف کشورمان باشند تا مخاطبان ببینند چقدر استعداد در زمینه ادبیات طنز داریم.
رفیع گفت: نگاه این است که در هر مجموعه جدید یک آیتم افزوده شود تا بخش دیگری از جامعه را که در حوزه های فرهنگی و هنری حضور دارند، درگیر کند.
فراهنگ(5)**9187**1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن