تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820775205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش فروش بلیت آخرین ساخته مرزبان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیش فروش بلیت آخرین ساخته مرزبان تهران - ایرنا - مرحله دوم پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش تانگوی تخم مرغ داغ به کارگردانی هادی مرزبان، که از چهارم اردیبهشت ماه در تالار وحدت به صحنه می رود، از 17 فروردین ماه آغاز شد.


به گزارش روزیکشنبه خبرنگار تئاتر ایرنا، در مرحله اول پیش فروش بلیت، بیش از نیمی از ظرفیت سالن تالار وحدت به فروش رسید و سایت تئاتر نت قصد دارد از امروز، 17 فروردین ماه، مرحله دوم پیش فروش بلیت نمایش را با تخفیف وی‍ژه 10 درصدی آغاز کند.
علاقه مندان می توانند بلیت این نمایش را که با قیمت 25 هزار تومان عرضه می شود، برای دو روز نخست اجرا با تخفیف 10 درصدی و با قیمت 22500 تومان خریداری کنند.
علی نصیریان، امین زندگانی، فرزانه کابلی، فردوس کاویانی، قاسم زارع، لیلا برخورداری، پریسا مقتدی، مهدی عبادتی، اکرم حاج حسینی و سهیل دیوسالار بازیگران این نمایش 100 دقیقه ای اند.

** اجرای ویژه مرحوم برای عکاسان و خبرنگاران
نمایش مرحوم به نویسندگی و کارگردانی امیر مهندسیان در تماشاخانه استاد مشایخی ویژه عکاسان و خبرنگاران اجرا می شود.
این نمایش کاری از گروه شنل است و مراسم ختم مرد ثروتمندی را روایت می کند که هیچ وارثی ندارد و در این مراسم با حضور اقوام دور اتفاقاتی رخ می دهد. این نمایش چهارشنبه (20 فروردین ماه)، ساعت 17:30 ویژه عکاسان و خبرنگاران در تماشاخانه استاد مشایخی مجموعه نمایشی مان به صحنه می رود.
کاوه ابراهیم، غزاله جزایری، رضا حکمی، نگار زارع، امیر شاه علی، شقایق صحرایی، رامین مراقی و رها مقدم نقش آفرینان این نمایش اند.
تماشاخانه استاد مشایخی مجموعه نمایشی مان در ضلع شمال غربی چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه واقع است.

** ارائه بلیت نیم بهای من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟ برای دانشجویان
نمایش من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟ نوشته ماتئی وسینی یک و کارگردانی روح الله جعفری، نخستین اجرای خود را در سال 93 با ارائه بلیت نیم بها به دانشجویان روی صحنه می برد.
دانشجویان می توانند، با ارائه کارت دانشجویی یکشنبه (17 فروردین ماه)، به تماشای این نمایش بنشینند. نمایش من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟ روایتگر داستان پسری است که به جای یک دست، یک بال دارد.
نسرین درخشان زاده، شیرین اسماعیلی، مریم رحمان قلهکی، سارا الله یاری، طوفان مهردادیان، یلدا عباسی، سامان کرمی، مهرداد باقری، کهبد تاراج، بهرام سروری نژاد، مهدیس یگانه فر، آریان غلامی، امیر عدل پرور، مریم راسخ، علیرضا مدنی، مجید رحمتی، رضا بهرامی، مهسا کریم زاده، امین حسینی، رضا پاپی، فریبا امینیان، خسرو شهراز، ندا نوری، فرزانه فدوی، فرزانه زینتی، نازنین بابایی، مجید امیری، الهام شعبانی و جواد مولانیا بازیگران این نمایش اند.
نمایش من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟ به کارگردانی روح الله جعفری تا 31 فروردین ماه هر روز ساعت 19:30 در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر به صحنه می رود.

** ارثیه دایی رحیم از رادیو نمایش پخش می شود
نمایش ارثیه دایی رحیم به کارگردانی حمید منوچهری دوشنبه (18 فروردین ماه)، از رادیو نمایش پخش می شود.
این نمایش نوشته فرهاد امینی، درباره پیرمرد مجردی است که حدود 20 سال است همسرش را از دست داده و به تازگی خانمی به نام مه لقا در همسایگی آن ها مستقر شده که....
ارثیه دایی رحیم به تهیه کنندگی بابک صفی خانی و با نقش آفرینی سیما خوش چشم، رحمان باقریان، احمد گنجی، عبدالعلی کمالی، راضیه مومیوند، افسانه محمدی، سعیده فرضی، مینو جبارزاده و به صدابرداری پیروز صدرایی و افکتور نرگس موسی پور دوشنبه، 18 فروردین ماه، ساعت 20:30 از رادیو نمایش پخش می شود.
فراهنگ**9266**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن