تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815223435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهال درختان دیرگل ده در شهرستان ایجرود توزیع می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نهال درختان دیرگل ده در شهرستان ایجرود توزیع می شود ایجرود،زنجان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایجرود گفت: جایگزینی درختان دیرگل ده برای جلوگیری از سرما زدگی از اولویت های جهاد کشاورزی این شهرستان بوده و توزیع نهال های مذکور از اسفند پارسال آغاز شده است.


غلامحسین دودانگه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه نوسانات دمایی خسارت های قابل توجهی به باغات این شهرستان وارد کرده است، افزود: خسارت های وارده در باغات هسته دار بخش حلب از نمود بیشتری برخوردار است.
وی اظهار کرد: روشن کردن آتش در باغات بزرگ برای جلوگیری از سرمازدگی عملیاتی نبوده و نمی تواند به عنوان راهکاری اساسی برای رفع این مشکل ارائه شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایجرود گفت: جایگزینی درختان دیر گل ده به عنوان راهکاری زیربنایی زمانبر بوده و نیازمند فرصت است.
دودانگه ابراز کرد: برخی راهکارها برای جلوگیری از سرمازدگی درختان نیز با توجه به هزینه بربودن برای کشاورزان مقرون به صرفه نیست.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام گرفته از شش سال قبل شاهد توزیع نهال درختان دیر گل ده میان کشاورزن شهرستان ایجرود بوده ایم و در این راستا از نیمه اسفند سال گذشته توزیع نهال هایی از این دست برای کاشت در باغات این شهرستان آغاز شده است.
7318/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن