تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803013459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد 3000 غرفه توزيع ميوه دولتي در 320 شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۴۰ق.ظ)
مدير عامل سازمان تعاون روستائي اعلام کرد؛ ايجاد 3000 غرفه توزيع ميوه دولتي در 320 شهرستان مدير عامل سازمان تعاون روستائي گفت: ما براي تامين ساير ميوه ها در شب عيد مشکلي نداريم اما انبار کردن برخي ميوه ها به علت دوره کم ماندگاري محدود است و نمي توان ماه ها در سرد خانه نگاه داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، به نوروز که نزديک مي شويم دغدغه ما مي شود خريد نياز هاي عيد از تخمه و آجيل گرفته تا لباس و کفش نو.
اما بي شک يکي از پر رنگ ترين و البته پرمصرف ترين محصولاتي که در ايام عيد بايد به فکر خريد آن بود، ميوه است آنهم نه يک نوع بلکه از هر ميوه اي که پيدا شود بر حسب درآمدمان، تهيه مي کنيم.
چند سالي است که با نزديک شدن به ايام عيد، بازار دلالان و واسطه هاي ميوه که در طول 365 روز حتي يک روز به خود وقت استراحت نمي دهند، داغتر از قبل شده و آنچه که در توان دارند براي خالي کردن جيب مردم، دريغ نمي کنند.
البته در اين مدت دولت هم بي کار نبوده و با راه انداختن مراکز مخصوص عرضه ميوه، کمي اين فشار را کاهش داده و البته 2 محصولل سيب و پرتقال را از سبد فروش دلالان تقريبا خارج مي کند.
امسال هم تقريبا از دو ماه به عيد مانده، تمهيدات ويژه دولت براي رفع نياز ميوه اي شب عيد مردم آغاز شد و از همين هفته عرضه ميوه با قيمت دولتي و البته در دو محصول مشخص پرتقال و سيب آغاز خواهد شد.
حسين صفائي مدير عامل سازمان تعاون روستائي کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج در پاسخ به اين سوال که چرا تنها سيب و پرتقال شب عيد مردم را با قيمت دولتي عرضه مي کنيد گفت: در طول سال همه ميوه ها انبار مي شوند و براي تعديل قيمت ها و رفع نياز بازار به تدريج توزيع مي شوند و ما براي تامين ساير ميوه ها در شب عيد مشکلي نداريم اما انبار کردن برخي ميوه ها به علت دوره کم ماندگاري محدود است و نمي توان ماه ها در سرد خانه نگاه داشت.
وي ادامه داد: بنابراين دولت تنها براي دو ميوه سيب و پرتقال که هم ماندگاري مناسبي دارند و هم سرانه مصرفشان در کشور بالا است اين تمهيدات را مي انديشد و گرنه ما در تامين ساير ميوه ها مشکل نداريم.
صفائي در مورد چگونگي توزيع ميوه شب عيد در کشور گفت: تا آخر امسال وظيفه توزيع ميوه با وزارت صنعت است اما به طور خاص مردم مي توانند با مراجعه به بازارهاي ميوه و تره بار وابسته به شهرداري ها، بخشي از تعاونب هاب مصرف کارمندي و کارگري و 3000 غرفه ايجاد شده توسط سازمان تعاون روستائي که در بيش از 320 شهرستان ايجاد شده است، نياز ميوه شب عيد خود را تامين کنند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن