تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819254514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو کمیسیون انرژی: رهنمودهای نوروزی رهبری گامی اساسی برای دستیابی به استقلال اقتصادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو کمیسیون انرژی: رهنمودهای نوروزی رهبری گامی اساسی برای دستیابی به استقلال اقتصادی است اهواز - ایرنا - عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درابتدای سال 93 ،گامی اساسی برای دستیابی به استقلال اقتصادی است.


ˈحبیب آقاجریˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال که از سوی رهبری به عنوان سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نام گذاری شده باید در دو بخش فرهنگ و اقتصاد طبق رهنمودهای ایشان تلاش کنیم.
وی افزود: درکمیسیون انرژی هم که یکی از کمیسیون های مرتبط با امر اقتصاد است و
بحث های مرتبط با وزارتخانه های نفت و نیرو و سازمان انرژی هسته ای را شامل می شود برای تحقق شعار امسال و پیشبرد برنامه ها تلاش می شود تا قدم های مثبت و مفیدی در جهت اقتصاد مقاومتی برداریم.
آقاجری اظهار کرد: همان گونه که استقلال سیاسی داریم باید به استقلال اقتصادی هم دست پیدا کنیم تا حربه ای که در دست دشمن است و به واسطه آن با تحریم ها بر ما فشار می آورد از او گرفته و با توجه به ظرفیت های داخلی بتوانیم به استقلال اقتصادی در حد متعالی آن برسیم.
این نماینده مجلس گفت: اگر طبق رهنمودها و منویات رهبری عمل کنیم همان گونه که دشمنان را در صحنه سیاسی و جنگ هشت ساله ناامید کرده و شکست دادیم در امر اقتصاد هم آنان را مغلوب خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: امید می رود در بحث فرهنگی هم که مهم تر از اقتصاد است قدم های خوب و مثبتی طبق مطالبات رهبری برداشته شود.
645/641/681
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن