تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815675409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيامبر اسلام کارآمدترين نظام سياسي دنيا را پايه‌گذاري کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ فروردين ۱۳۹۳ (۱۱:۳۶ق.ظ)
دبيرکل مجمع تقريب مذاهب اسلامي: پيامبر اسلام کارآمدترين نظام سياسي دنيا را پايه‌گذاري کرد خبرگزاري موج: دبيرکل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي گفت: پيامبراکرم(ص) پايه گذار جامعه اي شد که کارآمدترين و جامع ترين نظام سياسي و فرهنگي را در خود داشت و اين همان ملاک و ويژگي بود که قرآن کريم از آن به عنوان جامعه نمونه بشري نام مي‌برد.
به گزارش خبرگزاري موج از اراک، آيت الله محسن اراکي در مراسمي که در مسجد ساعت اراک و به مناسبت بزرگداشت روز جمهوري اسلامي ايران و ايام شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد با اشاره به راي مردم به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اظهار کرد: در12فروردين مردم به نظام فاطمي جمهوري اسلامي ايران راي داده و در طول اين مدت مودت ذي القربي در کشور اسلامي ايران زمينه ساز عشق به اهل بيت(ع) و پيشرفت جامعه اسلامي ايران بوده است.
وي افزود: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، نظامي مبتني بر اموزه هاي ديني الهي و نبوي و برگرفته از سيره اهل بيت عصمت و طهارت(ع) است.
وجود پاک و ارزشمند رسول اکرم(ص) نعمتي ارزشمند براي امت اسلامي
دبيرکل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي بااشاره به تشکيل جامعه اسلامي به عنوان جامعه عدل نمونه گفت: پيامبراکرم(ص) پايه گذار جامعه اي شد که بهترين، کارآمدترين و جامع ترين نظام سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي را در خود داشت و اين همان ملاک و ويژگي بود که قرآن کريم از آن به عنوان جامعه نمونه بشري نام مي برد.
آيت الله اراکي افزود: تشکيل جامعه عدل نمونه مهمترين دستاورد و ثمره تلاشهاي روزافزون حضرت محمد(ص) بود که در اين مسير رنج هاي بسيار ديد و تاسرحد جان در اين راه مجاهدت فرمودند.
وي تصريح کرد: اين حرکت رسول(ص) تا جايي بود که حتي در آخر عمر از مردم درخواست مي کند اگر کسي طلبي، قصاص و جرحي از پيامبراکرم(ص) که عطوفت و مهرباني اش مانع از هرکدام از اينها بود، دارد پيش از رحلت حضرت ختمي مرتبت(ص) قصاص کرده و طلبش را مطالبه کند که اين نشانگر اوج عدالت خواهي جامعه اسلامي نبوي است.
مجاهدت حضرت زهرا(س) در دفاع از ولايت و مقابله با انحطاط جامعه اسلامي
دبيرکل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي بااشاره به انحطاط و فاصله گرفتن جامعه اسلامي پس از حضرت رسول(ص) گفت: با رحلت جانسوز حضرت خاتم(ص) جامعه اسلامي برخلاف سخنان حضرت(ص) مسير ديگري در پيش گرفته وبه سوي انحطاط حرکت مي کند و کار به جايي مي رسد که خضرت فاطمه مرضيه(س) که دستاوردهاي تلاش پيامبر(ص) را با تخطي از آموزه هاي ديني و نبوي در خطر مي بيند به دفاع از حريم ولايت مي پردازد و در اين راه تا سرحد شهادت مي ايستد.
آيت الله اراکي افزود: اين درحاليست که امت پس از رسول(ص) کار را به جايي مي رساند که دخت مکرم پيامبر(ص) از خداوند تعجيل در شهادت کرده و از اين دنيا بيزاري مي جويد چراکه جامعه اسلامي را که باتلاش و مجاهدتهاي پيامبر(ص) تشکيل شد و شکل گرفت را روبه انحطاط و نابودي مي بيند.
وي تصريح کرد: اين انحطاط جامعه اسلامي ادامه يافت تا آنکه در عاشورا امام(ع) را در قربانگاه کربلا سربريده برپيکرمطهر شهداي کربلا رقصيده و پايکوبي مي کنند و براي کسب مقام و جايزه از دشمن رسول خدا(ص) السابقون هستند.
خطابه هاي حضرت زهرا(س) پيش بيني اوضاع جامعه فاصله گرفته از ولايت اسلامي
دبيرکل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي بااشاره به خطابه هاي حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا (س) داراي دوخطبه عبادي و سياسي است که در خطبه هاي سياسي خود آينده جامعه اسلامي را پيش بيني کرده که يکي در مسجد مدينه و بطلان خلافت اول و حقانيت خلافت علوي است.
آيت الله اراکي افزود: خطبه دوم حضرت(س) در خانه و در موقوفه ديدار زنان مدينه از احوال حضرت زهرا(س) است که آينده جامعه اسلامي را پيش بيني کرده و با توجه به قول معروف و مستحکم نقل شده از مومنات جامعه اسلامي داراي سند محکم نقل است.
دبيرکل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي بااشاره به پيش بيني حضرت زهرا(س) از جامعه اسلامي گفت: حضرت زهرا (س) پيش بيني کرده بودند که عده اي بر جامعه اسلامي حاکم مي شوند که ثروت اين جامعه را به تاراج برده و امروز بعضي از کشور هاي اسلامي در حاشيه خليج فارس، کشورهاي اسلامي افريقايي شاهد آن هستند.
آيت الله اراکي تصريح کرد: در برخي از کشور هاي اسلامي چون عربستان با وجود نفت، ثروت هاي فراوان و در عصر اينترنت و انفجار اطلاعات 70 درصد مردم در فقر و بي سوادي به سر مي برند و روستاهاي آنها از نعمت آب، بهداشت و مدرسه محروم هستند و حتي کشور را به نام خاندان خاصي همچون در کشور عربستان و بحرين نامگذاري کرده اند.
وي افزود: حضرت زهرا (س) در خطبه هاي سياسي پيش بيني کرده بود که ثروت مسلمانان را به غارت مي برند و امروز کشور هاي اروپايي نفت برخي کشور هاي اسلامي را مي برند و آنرا چند برابر به آنها مي فروشند و درمقابل شاهد تعظيم اين دولت هاي اسلامي دست نشانده اين کشورها در برابر اين عمل غربي ها و آمريکايي ها هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن