تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814629150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهدا سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی برای نسل های آینده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنگار شهدا ری/ شهدا سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی برای نسل های آینده است شهرری-ایرنا- شهدا سرمایه های ارزشمند نظام برای نسل های آینده و وصایا آنان نیز از اسناد مهم تاریخی دوران هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی است.


به گزارش ایرنا، در آیات الهی از شهیدان با عنوان کشته شدن گان در راه خدا نام برده شده و خداوند باری تعالی می فرماییدˈ آنان را که در راه خدا کشته شدند مرده نپندارید بلکه زنده اند و نزد خداوند روزی می خورندˈ.
آنان که نغمه ی آزادی سرودند و در سایه سار آزادگی قنودند؛ از زلال قرآن نوشیدند و لباس ایمان پوشیدند و جانانه در راه دفاع از میهن به ندای ولی فقیه زمانه خود لبیک گفتند و با ظلم و ستم جنگیدند و چون پرنده ای پرواز کردند.
مثل شهید، مثل شمع است که خدمتش از نوع سوخته شدن و وفانی شدن و پرتو افکنی کردن است تا دیگران در پرتو روشنایی بنشینند و در آسایش و آرامش به ادامه زندگی بپردازند.
و میدان نبرد شهدا میدان سیاست نبود که هر کس گلیم خویش را از آب بیرون بکشد بلکه آنان از همه اقوام ایرانی سیستانی، بلوجی، ساروی و گیلانی، فارس، لرد، کرد و ترک شیعه و سنی همه متحد و همدل گوش به فرمان ولایت جان بر کف نهادند و از کیان مقدس نظام اسلامی مردانه دفاع کردند.
*** یک شین بر سر سفرهای هفت سین برخی از شهروندان اهل ری
امروز 29 اسفند ماه سال 1392 تنها ساعتی مانده به پایان سال همه خانواده های ایرانی از اقلیت های دینی و مسلمان در تدارک استقبال از بهار و عید نوروز اند ولی هستند خانواده های که امروز هفت سین خود را با یک شین زیبا و با غرور سفره آرایی کردند.
شهید، جاوید همیشه تاریخ، نوری که هرگز خاموش شدنی نیست، شهید با شهادت خود توانست انسان ارزشمند را معنا و تفسیر کند.
شهیدان قاسمی، ترکاشوند، سالمی، مهرپور محمدی آبادی روز شهادت شان روز بیست و نهم اسفند ماه برای ماندگاری در تاریخ آسمانی قلم خورده است.
*** شهید پاسدار محمد علی مهرپور محمد آبادی نام پدر غلامرضا و در منطقه عملیاتی گیلانغرب در سن 19 ساللگی به شهادت رسید.
***ابولقاسم ترکاشوند دهنو نام پدر محمد کریم و در ملایر متولد شده و در منطقه عملیاتی پاسگاه زید عراق جاودانه و به مقام شهادت نایل آمده این شهید در هنگام شهادت نیز تنها 20 بهار را تجربه کرده بود.
*** علیرضا قاسمی تمرین نام پدر فیض اله و در سن 19 سالگی در منطقه عملیاتی فمه به درجه شهادت نایل شد.
*** مختار سالمی جانباز هفتاد درصد پس از تحمل چندین سال حراجات ناشی از مواد شیمیایی دشمن در سن 51 سالگی به درجه شهادت نایل شد.
1724
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن