تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قابلیت عبور موشکهای ایرانی از گنبد آهنین


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قابلیت عبور موشکهای ایرانی از گنبد آهنین
موشک های بالستیک ایرانی علاوه بر اینکه توان عبور از گنبد آهنین را دارند، قابلیت‌ هدف قرار دادن هر منطقه ای از خاک رژیم صهیونیستی را نیز خواهند داشت.
کد خبر: ۳۹۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ - 03 April 2014


کارشناس مسائل سیاسی با پوشالی خواندن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی، گفت: موشک‌های بالستیک ایرانی علاوه بر اینکه توان عبور از گنبد آهنین را دارند، قابلیت‌ هدف قرار دادن هر منطقه ای از خاک رژیم صهیونیستی را نیز خواهند داشت.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرگزاری فارس با اشاره به خطای سامانه گنبد آهنین رژیم صهیو نیستی علی رغم تبلیغات گستره پیرامون این سامانه اظهار داشت: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی می‌داند وجودش در میان کشورهای مسلمان منطقه نامشروع است و از آنجایی که برای دوام خود احساس آرامش نمی کند، لذا برای اینکه خود را از هر گزندی محفوظ نگه دارد با کمک آمریکا سالهاست در ایجاد گنبد آهنین و پوشش پدافندی گسترده از جمله دفاع ضد موشکی پاتریوت اقدام کرده است.

ذوالنور با اشاره به نبردهای 33 روزه حزب الله و همچنین نبردهای 22 روزه و 8 روزه غزه با رژیم صهیو نیستی گفت: تجربه این را نشان داده است که این نبردها، ثابت کرد که گنبد آهنین توان دفاع از حیات نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی را ندارد.

وی با اشاره به آزمایش اخیر سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی گفت: پوشالی بودن و بی‌ثمر بودن گنبد موهوم آهنین در آزمایش اخیر نشان داد که این سامانه نه تنها قابلیت دفاع ندارد بلکه توان مقابله و حفاظت از این رژیم را نیز نخواهد داشت.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: در صورتی که رژیم صهیو‌نیستی قصد تعرض به جمهوری اسلامی را کند، گنبد آهنین در مقابل هجوم موشک های بالستیک جمهوری اسلامی به یک پوشش پوشالی نامطئمن برای این رژیم تبدیل خواهد شد.

ذوالنور تصریح کرد: موشک های بالستیک ایرانی علاوه بر اینکه توان عبور از گنبد آهنین را دارند، قابلیت‌ هدف قرار دادن هر منطقه ای از خاک رژیم صهیونیستی را نیز خواهند داشت.

وی در ادامه اظهاراتش با اشاره به تحولات سوریه نیز گفت: یکی از مهمترین علل تهاجم ناکامی تجاوزگران به خاک سوریه وجود و فعالیت حزب الله در این کشور است.

ذوالنور در پایان میدان نبرد حزب الله در سوریه را یک میدان برای هر چه بیشتر ورزیده شدن و قدرت بیشتر برای آنها خواند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن