تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801199619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گنبد آهنین کجاست؟


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: "گنبد آهنین" کجاست؟


ناکامی سامانه گنبد آهنین رگیم صهیونیستی بار دیگر در برابر موشک های گروه های فلسطینی ثابت شد بطوریکه در پاسخ موشکی گردانهای القدس به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، از مجموع ۱۳۰ تنها ۳ موشک توسط این سامانه شناسایی و منهدم شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  گردانهای القدس در پاسخ به تهاجم رژیم صهیونیستی همه شهرک های نزدیک نوار غزه را با موشک و گلوله های خمپاره هدف قرار دادند. این در حالی است که رسانه های ارژیم صهیونیستی تاکید کردند سامانه گنبد آهنین توانست فقط سه موشک را بر فراز شهرک ها هدف قرار دهد که نشانه ناکامی آشکار این سامانه در مقابله با حملات گسترده موشکی گردانهای القدس است. ارتش صهیونیستی از شهرک نشینان در مناطق نزدیک نوار غزه خواست اقدامات احتیاط آمیزی اتخاذ کنند.
سامانه گنبد آهنین
رسانه های رگیم صهیونیستی این حملات موشکی را گسترده ترین حمله از زمان پایان جنگ اخیر غزه ارزیابی کردند. ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حضور فرماندهان بلندپایه خود برای بررسی چگونگی پاسخ دادن به این حملات تشکیل جلسه داد. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تاکید کرد این رژیم پاسخ شدیدی به حملات موشکی خواهد داد. آویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه اسرائیل هم خواستار اشغال مجدد نوار غزه شد، زیرا این رژیم نمی تواند بپذیرد شهرک نشینان با تهدید گروههای فلسطینی روبرو باشند.
دانلود این در حالی است که سخنگوی گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم صهیونیستی را به علت ادامه حملات به نوار غزه مسئول نقض آتش بس دانست. ابو احمد در مصاحبه با شبکه المنار با اشاره به اقدام گردانهای القدس در شلیک بیش از صد و سی موشک به طرف فلسطین گفت: صبر مقاومت و صبر گردانهای القدس در برابر ادامه حملات و تهدیدات دشمن اسرائیلی تمام شد. دشمن در شانزده ماه گذشته به عربده کشی های خود ادامه داد و متاسفانه کسی برای پاسخ دادن به این عربده کشی ها پیدا نشد و دشمن به همین علت به اقدامات خود در نقض آتش بس ادامه داد. ابواحمد افزود: دشمن در پانزده ماه گذشته بیش از ششصد بار آتش بس را نقض کرد. بعضی از تجاوزکاری های دشمن اسرائیلی برای تحریک مقاومت بود، اما شرایط داخلی و ادامه دودستگی فلسطینی مانع از پاسخ دادن به این تجاوزها می شد. ادامه محاصره نوار غزه هم پاسخ دادن به این حملات را به تاخیر انداخت، اما گردانهای القدس در نهایت تصمیم گرفت پاسخ دادن به حملات را برعهده بگیرد. وی خاطر نشان کرد: گردانهای القدس به همین علت عملیات شکستن سکوت را آغاز کرد. متاسفانه شاهد سکوت کشورهای منطقه در برابر ادامه تجاوزکاری های دشمن اسرائیلی هستیم.

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن