تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814794382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعاع اسلام و نظام اسلامی هر روز گسترده تر و فراگیرتر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شعاع اسلام و نظام اسلامی هر روز گسترده تر و فراگیرتر می شود بوشهر- ایرنا - معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبری گفت: هر روز شعاع اسلام، نظام اسلامی و پیام امام خمینی(ره) گسترده تر، عمیق تر و فراگیرتر می شود.


حجت الاسلام احمد مروی دوشنبه شب درآیین بزرگداشت12 فروردین درمسجد امام حسن مجتبی (ع) بوشهر افزود: اگرفاطمه (س) و ذریه فاطمه نبود اثری از اسلام، قرآن و پیامبر(ص) باقی نمی ماند.
وی گفت: این یک سخن احساسی نیست بلکه تاریخ شهادت می دهد که فاطمه، ذریه فاطمه (س) و تربیت شدگان مکتب ایشان اسلام را زنده نگه داشته اند.
مروی یادآوری کرد: در دوره ای که دین را کهنه می پنداشتند و فلسفه ها و مکاتب جدید جایگزین دین شده بود، مردی از ذریه فاطمه و یکی از تربیت شدگان مکتب فاطمه برای احیای اسلام بپاخاست.
وی گفت: به برکت فاطمه و فرزندان ایشان دینی که کهنه شده، دفن شده و دوره حیات آن راسپری شده می پنداشتند زنده و فراگیرشد.
معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبری بیان کرد: امام خمینی (ره) نه تنها دین را زنده کرد، بلکه توجه به دین را زنده کرد، طوری که کلیساها نیز بیدار شدند.
مروی اضافه کرد: کارامام خمینی(ره) فقط ساقط کردن یک حکومت مستبد و ستمگر نبود، بلکه یکی از برکات نهضت ایشان احیای دین، معنویت، اخلاق، توجه دادن بشر به فطرت اصیل انسانی و خدایی بود.
وی گفت: 12 فروردین روزی است مردم که به رغم همه تبلیغات صدها ساله دشمنان علیه دین، معنویت، اخلاق، اسلام و قرآن به نظامی مبتنی برقرآن و آموزه های شریعت رای دادند.
مروی تاکید کرد: امروز تنها جریان و اندیشه ای که در مقابل استکبار ایستاده است، مکتب و فرزندان امیرالمومنین (ع) است.
632/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن