تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814752978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ وحدت مهمترین وظیفه امروز جامعه در قبال نظام مقدس اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار فیروزکوه: حفظ وحدت مهمترین وظیفه امروز جامعه در قبال نظام مقدس اسلامی است فیروزکوه- ایرنا- فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: مهمترین وظیفه امروز جامعه در قبال نظام مقدس اسلامی، حفظ همدلی، وحدت و پیروی از فرامین و منویات مقام معظم رهبری است.


ˈابوالقاسم مهریˈ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهارکرد: در دهم فروردین ماه سال 58 همه پرسی به منظور تغییر رژیم منحوس شاهنشاهی انجام شد و در دوازدهم فروردین همان سال با رای 2/98 درصدی مردم، نظام مقدس اسلامی که نتیجه سال ها مبارزات و مقاومت مردم عزیز ایران است، به ثمر نشست.
وی افزود: این رای مثبت و بی نظیر به جمهوری اسلامی بعد از 35 سال از عمر گران سنگ نظام همچنان با حضور پر شور مردم در رویدادهای اجتماعی، نوید بخش حیات پویای انقلاب اسلامی و نجات بخشی ملل آزاده جهان با رهبری مقام عظمای ولایت است که وقوع بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام و تمایل آحاد جامعه در این کشورها به استقرار نظامی نظیر جمهوری اسلامی ایران، مؤید آن است.
فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: وظیفه مهم امروز آحاد جامعه و مسؤولان نظام، معرفی و تبیین این روز از محافل و تریبون های مختلف برای جوانان و نسل های جدید انقلاب است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برخاسته از متن مردم است و برخلاف سایر انقلاب های جهان، همه شاخص های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و سیاسی را در بر داشته است.
مهری ادامه داد: نمونه بارز این مهم، شرکت آحاد مردم در انتخابات است که با حضور باشکوه در صحنه، همگان در تعیین سرنوشت خویش ایفای نقش می کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان یادآور شد: آزادی و آزاداندیشی ارمغان بزرگ شکل گیری حکومت بر مبنای جمهوری اسلامی بود که در مسیر توحیدی و عدالت قرار دارد.
وی گفت: امروز و به رغم توطئه های دشمنان داخلی و خارجی، مردم عزیز ایران اسلامی با ذکاوت و هوشیاری و به رهبری آیت الله امام خامنه ای از انقلابشان دیده بانی و حراست می کنند.
مهری هشدار داد: هر آینه و در هر برهه‏ای از زمان، شیادانی در کمین هستند تا مردم را نسبت به اصل انقلاب بدبین کنند و از این رو، همواره باید هوشیار بود.
وی در بیان تفاوت انقلاب اسلامی با سایر حرکت‏های مردمی و انقلاب‏های جهان بیان داشت: انقلاب اسلامی انقلابی جامع‏الشرایط بود که همه شاخص‏های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی را متأثر ساخت و تغییر داد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: برگزاری سه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، نهم میان دوره‏ای مجلس شورای اسلامی و چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا در منطقه در اواخر خرداد ماه سال گذشته بیانگر این حقیقت اجتناب‏ناپذیر است که مردم با شرکت پرشور و شعور خود در صحنه‏های انتخابات، همواره در تعیین سرنوشت خویش نقش داشته و دارند.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بیمه شده روح بلند و معنوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و مردم هوشمند و همیشه در صحنه ایران اسلامی، هوشیارانه از آن محافظت و پاسداری می‏کنند.
مهری در خاتمه تصریح کرد: پیشرفت‏های امروز کشور در حوزه‏های مختلف در سایه‏سار رأی «آری» 12 فروردین آحاد ملت به دست آمد و امروز آثار ارزشمند این درخت تنومند را در جای جای جامعه و اقصی نقاط کشور شاهد هستیم.
تهرام/8142/1457/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن