تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821062717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراکز تفریحی و طبیعی گلستان مورد بازدید گسترده مسافران قرار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مراکز تفریحی و طبیعی گلستان مورد بازدید گسترده مسافران قرار گرفته است گرگان - ایرنا - دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان گفت: مراکز تفریحی و تفرجگاه های طبیعی استان مورد بازدید گسترده مسافران و گردشگران قرار گرفته است که می توان از این امر به عنوان یک نقطه قوت نام برد.


قربان عباسی روز دوشنبه اظهار کرد: با توجه به آمار رسیده از مراکز مختلف تفریحی و توریستی استان، تنها در روز نهم فروردین یک هزار و 889 نفر از برج جهانی قابوس بازدید کرده اند.
به گفته وی، در این روز هم چنین پنج هزار و 760 نفر از پارک جنگلی کبودوال و هشت هزار و 254 نفر نیز از اسکله بندرترکمن دیدن کرده اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان هم چنین گفت:در روز نهم فروردین 81 هزار و 636 نفر در استان اقامت کرده اند.
عباسی افزود: از این تعداد یک هزار و 385 نفر در هتل ها، 307 نفر در هتل آپارتمان ها، یک هزار و 780 نفر در کمپ های موقت، 6 هزار و 154 نفر در کلاس های مدارس، 615 نفر در مهمانپذیرها، 975 نفر در منازل استیجاری، 58 هزار و 110 نفر در مهمانسراهای ادارات، خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی و 12 هزار و 310 نفر در قالب دو هزار و 51 تخته چادر در پارک ها، حاشیه بلوارها، خیابان ها و سایر اماکن اقامت یافته اند.
وی در ادامه با اشاره به توزیع برگ بروشور بین مسافران گفت: از ابتدای فعالیت ستاد خدمات سفر تا روز نهم فروردین، تعداد 543 هزار و 555 برگ بروشور از طریق پایگاه های هلال احمر بین مسافران توزیع شده است.
وی افزود: در این مدت هم چنین 412 هزار و 343 نفر به پایگاه ها و ایستگاه های هلال احمر در شهرها و جاده های استان گلستان مراجعه کرده و اطلاعات لازم برای سفر را به دست آورده اند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان گفت: در روز نهم فروردین چهار هزار و 964 نفر از مسافران نوروزی به ایستگاه های سلامت هلال احمر استان مراجعه کرده اند که از این تعداد، هشت مورد مربوط به کنترل قند خون، 26 مورد مربوط به اورژانس و مابقی مربوط به جمعیت هلال احمر است.
وی در تشریح عملیات امداد و نجات نیز گفت: از ابتدای تشکیل ستاد خدمات سفر استان گلستان تا روز نهم فروردین، 333 واحد عملیاتی به مسافران نوروزی خدمات رسانی کرده اند که این تعداد واحد عملیاتی 101 مجروح سرپایی بر جای مانده است.
وی افزود: از مجموع 333 عملیات امدادی انجام شده 277 مورد اعزام به مراکز درمانی و 92 مورد اسکان اضطراری نیز انجام شده است.
وی در ادامه گفت: در روز نهم فروردین تعداد 53 بازدید نظارتی در استان انجام شده که در این بازدیدها هیچ شکایتی از مراکز اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی نشده است.
وی افزود: در این روز 15 بازدید از مراکز اقامتی، 13 بازدید از مراکز پذیرایی بین راهی، 8 بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و 17 بازدید از مراکز اقامتی موقت صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: طی این بازدیدها اخطار و یا تذکری داده نشده و شکایت مردمی نیز به دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر نرسیده است.
602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن