تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815279574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارت آزمون جامع مراکز مهارت آموزی گلستان درحال توزیع است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارت آزمون جامع مراکز مهارت آموزی گلستان درحال توزیع است گرگان - ایرنا- معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: صدور کارت ورود به جلسه آزمون جامع مراکز مهارت آموزی استان از روز سه شنبه 20اسفند سال جاری آغاز شده است.


به گزارش ایرنا، ˈابوالحسن امامیˈ روز چهارشنبه در گفت وگویی اظهارکرد: اولین دوره آزمون جامع مراکز مهارت آموزی در روز جمعه 23 اسفند همراه با سراسر کشور در استان گلستان نیز برگزار می شود.
به گفته وی، کارت های مربوط به این آزمون از سوی دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی هنری صادر شده و پس از گذراندن مراحل چاپ به مدیران مراکز مهارت آموزی سراسر استان تحویل می شود.
وی افزود: این آزمون با حضور 1389 هنرجوی زن و مرد در دو حوزه امتحانی شهرستان گرگان درمحل پردیس دانشگاهی واقع درمیدان بسیج و شهرستان گنبد درمحل هنرستان سید قطب در سه رشته طراحی صفحات وب، تصویرسازی کامپیوتر و رشته عکاسی برگزار می شود.
601
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن