تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821036324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 294 هزار مسافر از مرز پرویزخان قصرشیرین تردد کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 294 هزار مسافر از مرز پرویزخان قصرشیرین تردد کردند قصرشیرین- ایرنا - سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: سال گذشته 294 هزار و 100 مسافر و گردشگر از طریق مرز رسمی پرویزخان در این شهرستان به داخل و خارج از کشور تردد کردند.


ˈیاور محمدیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 149 هزار و 500 نفر مسافر ایرانی و خارجی از طریق مرز رسمی پرویزخان وارد کشور شده و 143هزار و 600 نفر مسافر ایرانی و خارجی نیز از طریق این مرز به کشور عراق سفر کرده اند.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت 12هزار و 500 دستگاه خودروی ایرانی نیز پس از انجام مراحل قانونی گذر موقت مرزی از طریق مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق تردد کرده اند.
محمدی گفت: همچنین در سال گذشته 130هزار و 500 نفر زائر و مسافر از طریق مرز رسمی و بین المللی خسروی این شهرستان به کشور عراق تردد کرده اند.
وی اظهار کرد: از مجموع ترددهای صورت گرفته در این مدت، 68 هزار و 300 مسافر ایرانی و عراقی وارد کشور شده و 62 هزار و 300 نفر نیز از طریق این مرز رسمی با داشتن بزرگترین پایانه زمینی خاورمیانه عازم کشور عراق شده اند.
شهرستان قصرشیرین با 186 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و 25 هزار نفر جمعیت، دارای دو مرز رسمی خسروی و پرویزخان است.
1234/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن