تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819237531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از پنج هزار و 800 مسافر نوروزی در همدان اسکان داده شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از پنج هزار و 800 مسافر نوروزی در همدان اسکان داده شدند همدان-ایرنا-رییس ستاد اسکان مسافران نوروزی همدان گفت:در 24 ساعت گذشته بیش از پنج هزار و 800 مسافر نوروزی در همدان اسکان داده شدند.


ˈعلیرضا فولادوندˈروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:درمدت یادشده یک هزار و 114 خانوار مسافر در همدان اسکان داده شده اند و از ابتدای تعطیلات نوروزی آمار خانوارهای اسکان یافته در همدان به سه هزار و 230 خانوار(16 هزارو 811 نفر) رسیده است.
وی اظهار داشت:168 مدرسه با هزار و 523 کلاس در مناطق 19 گانه استان همدان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.
وی اضافه کرد: در مجموع یک هزار و 523 اتاق برای پذیرایی از فرهنگیان در نظر گرفته شده است که هر یک از این اتاق ها به طور میانگین پنج نفر را پذیرش می کنند و در هر شبانه روز ظرفیت پذیرش هفت هزار و 600 نفر مهیا است.
فولادوند گفت: 105 اتاق ویژه و دارای امکانات رفاهی است ، 572 اتاق درجه یک ، 394 اتاق درجه دو و بقیه اتاق ها درجه سه و تنها دارای زیرانداز و پتو هستند.
وی همچنین گفت: ستادهای اسکان و پذیرش از 28 اسفند ماه گذشته تا 12 فروردین ماه است و در پایان تعطیلات نوروز تا 15 فروردین متناسب با نیازها از پردیس های فرهنگیان، اردوگاه ها و خوابگاه ها ورزشی مدارس برای اسکان استفاده می شود.
وی اظهار داشت: نوروز سال 92 در مجموع 165 هزار مسافر توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش همدان پذیرش شدند که پیش بینی می شود تعطیلات نوروزی امسال تعداد مراجعه کنندگان 10درصد افزایش داشته باشد.
به گفته وی ،در ارزیابی های انجام شده در شاخص های متعدد از ستادهای اسکان آموزش و پرورش 90درصد مراجعه کنندگان به این ستادها از امکانات موجود رضایت داشتند.
7530/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن