تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821067840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 19 هزار خانه مسافر در کشور شناسایی و ساماندهی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 19 هزار خانه مسافر در کشور شناسایی و ساماندهی شده است رشت - ایرنا - رییس گروه برنامه ریزی گردشگری داخلی کشور از شناسایی و ساماندهی 19 هزار و 103 خانه مسافر در کشور خبر داد.


به گزارش ایرنا، ˈرسول فلاحتˈ روز سه شنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر با محوریت ˈ خانه مسافر ˈ در رشت افزود: برای سه هزار و 941واحد از آمار یاد شده، پروانه بهره برداری صادر شده است.
وی اظهار کرد: خانه های مسافر، اقامتگاه های موقتی هستند که در زمان ازدحام سفر، پس از تکمیل ظرفیت هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند.
رییس گروه برنامه ریزی گردشگری داخلی کشور تصریح کرد: خانه های مسافر، علاوه بر توزیع درآمد در جوامع محلی، تاکنون دو هزار و 500 تا سه هزار شغل مستقیم در کشور ایجاد کرده اند.
فلاحت ابراز امیدواری کرد که با همکاری جامعه هتلداران ایران، پس از ساماندهی خانه های یادشده، هر هتل، مجموعه ای از خانه های مسافر را زیر نظر گرفته و در راستای جلب رضایت گردشگران ارایه خدمات دهند.
وی اضافه کرد: نظارت بر خانه های مسافر به شدت پیگیری می شود و در نظارت های پیش از سال نو ، دو هزار و 531 اخطار و تذکر کتبی و شفاهی به صاحبان این خانه ها داده شده است.
رییس دبیرخانه کانون ملی گردشگری کشور نیز در این نشست تاکید کرد: گردشگران نوروزی به سمت خانه های مسافر ساماندهی شده توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هدایت شوند.
ˈبهروز جلالیˈ افزود: خانه های مسافر، اقامتگاه های موقتی هستند که در زمان ازدحام سفر پس از تکمیل ظرفیت هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند.
وی ادامه داد: امسال به طور رسمی خدمات هماهنگی سفر به منظور ساماندهی و هدفمندکردن سفر در کشور، دایمی شده و آغاز کار آن از نوروز 93 خواهد بود.
مدیر امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: 38 شاخه تخصصی گردشگری شناسایی شده که هریک از این شاخه ها، مخاطبان گردشگری خاص خود را دارند و بایستی برای آنان برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.
جلالی ادامه داد: نمی توان از سیل گردشگران در زمان های خاص چون نوروز مغفول ماند و بایستی آنان را از طریق آگاه سازی و اطلاع رسانی به سمت خانه های مسافر شناسایی و بیمه شده در استان ها سوق داد.
وی استان های گیلان، گلستان، مازندران و خراسان رضوی را بیشترین دارنده خانه مسافر در کشور نام برد و افزود: هدف، جلب رضایت گردشگران است و ساماندهی این اقامتگاه های موقت نباید موجب نگرانی هتلداران شود.
دبیر حوزه نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر اضافه کرد: بایستی برای ارایه خدمات به گردشگران، برنامه ریزی کامل و دقیقی صورت گیرد و از طرفی متولیان گردشگری برای دوره های بعد به موضوع آسیب شناسی نیز اهتمام ورزند.
نشست ستاد اجرایی خدمات سفر با محوریت ˈخانه مسافرˈ با حضور روسای ادارات میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان برگزار شد. ک/2
1881/695/508











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن