تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821112040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مستند طرح آرامش بهاری در ایلام ساخته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مستند طرح آرامش بهاری در ایلام ساخته می شود ایلام- ایرنا- مسوول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، از ساخت و تولید مستند طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امام زادگان استان خبر داد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، ˈحمدالله دارابیˈ در این خصوص اظهار کرد: این مستند در طول اجرای طرح آرامش بهاری و برپایی خیمه های معرفت در بقاع و امام زادگان شاخص این استان تهیه و تولید خواهد شد.
وی افزود: مستند آرامش بهاری پس از ایام تعطیلات نوروزی در صدا و سیمای مرکز ایلام پخش می شود.
مسوول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام ادامه داد: این مستند به کارگردانی ˈکمال زحمتکشˈ از کارگردانان برجسته استان، هم اکنون در حال ساخت و تولید است.
دارابی یادآور شد: این مستند با محوریت اجرای طرح آرامش بهاری، خیمه های معرفت و حضور گسترده و استقبال بی نظیر مردم در اجرای این طرح ها ساخته می شود.
وی ساخت تیزر، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات، تبلیغات محیطی به صورت چاپ و نصب بنر در شهر ایلام و ورودی و خروجی شهرستان های استان را از اقدام های این دستگاه برای اجرای طرح آرامش بهاری عنوان کرد. ک/1
702/540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن