تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821225907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: شکوفایی اقتصادی ارمغان بزرگ اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: شکوفایی اقتصادی ارمغان بزرگ اقتصاد مقاومتی است ارومیه - ایرنا - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شکوفایی، رشد و توسعه اقتصادی، ارمغان بزرگ اقتصاد مقاومتی است.


نادر قاضی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی بومی و علمی برای تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به اولویت اول که تولید داخلی است، توجه شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: با مطالعه بندهای سیاست های اقتصاد مقاومتی می توان به این نتیجه رسید که تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ سازی و تبیین فرهنگ مصرف در جامعه است.
وی ادامه داد: برای پویایی اقتصاد داخلی به زمان، کار کارشناسی و برنامه ریزی استراتژیک نیاز است و برای تحقق آن باید کار اساسی انجام داد.
وی گفت: باید در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی به آموزش این مسئله از طریق مدارس اقتصاد دانش بنیان که با فرهنگ سازی نیز همراه باشد، اقدام کرد.
وی به نقش مهم رسانه ها در این رابطه تاکید کرد و افزود: اگر نگاه فرهنگی به این مقوله شکل نگیرد، نمی توان مقدمات شکوفایی اقتصاد را فراهم کرد، بنابراین باید به کارآفرین و تولید کننده و هرشخصی که به کشور ارزش افزوده اضافه می کند احترام گذاشت.
وی گفت: الفبای تحقق اقتصاد مقاومتی این است که بخش تولید از رکود خارج شود و این ماموریت ویژه در راستای اقتصاد مقاومتی است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم ادامه داد: با توجه به محدودیت ارزی باید از واردات برخی کالاهایی که در داخل تولید می شود مانند محصولات کشاورزی و پوشاک جلوگیری و از تولیدات داخلی استفاده کرد و مهمتر از همه با اعمال نظارت کافی مانع از متضرر شدن مصرف کننده داخلی شد.
وی یادآوری کرد: افق نگاه رهبری در اقتصاد مقاومتی علاوه بر دستیابی به اهداف کوتاه مدت، نیل به افق های بلندمدت اقتصادی است، بنابراین برای تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی باید تمام مردم با اتحاد تلاش کنند.
8135/581/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن