تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست فرمانداری وی‍ژه آبادان: مسیر دولت تدبیر و امید خدمتگذاری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرپرست فرمانداری وی‍ژه آبادان: مسیر دولت تدبیر و امید خدمتگذاری است آبادان- ایرنا- سرپرست فرمانداری ویژه آبادان ضمن تبریک سال نو گفت: مسیر دولت تدبیر و امید خدمتگذاری است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ عزیزالله شهبازی ˈ روز جمعه در نشست با اصحاب رسانه در سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان افزود: خدمت به مردم وظیفه ذاتی مسوولان است.
سرپرست فرمانداری ویژه آبادان به افزایش محدوده منطقه آزاد اروند اشاره کرد و اظهار داشت: از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در این منطقه دعوت می کنیم.
وی همراهی اقتصاد دانان و اصحاب رسانه را برای معرفی ظرفیت های منطقه و جذب سرمایه گذار ضروری خواند و گفت: امروز عصر انفجار اطلاعات است و رسانه ها می توانند نقش برجسته ای در توسعه و ترقی منطقه داشته باشند.
شهبازی با تمجید از خبرنگاران و اصحاب رسانه آبادان افزود: این شهرستان همواره در بحث مطبوعات و اطلاع رسانی پیش قدم بوده و هست.
وی مردم آبادان را مردمی فکور، جستجوگر و پرسشگر دانست و اظهار کرد: این مردم بر مسایل سیاسی، تاثیر گذار و مهم شهرستان، استان و کشور احاطه دارند.
سرپرست فرمانداری ویژه آبادان افزود: اصحاب رسانه برای دستیابی به اهداف بلند دولت تدبیر و امید ما را نصیحت کنند تا از مسیر قانونی و از برنامه های تدوین شده دولت خارج نشویم.
وی به وجود ظرفیت های فراوان در منطقه از جمله 90 کیلومتر مرز آبی، منطقه آزاد اروند، پالایشگاه، پتروشیمی، شهرک های صنعتی، نخیلات، بازارچه های مرزی و سه بندر بزرگ اشاره کرد و گفت: پاسداری اهالی چوئبده از مرزهای میهن اسلامی باعث افتخار است.
شهبازی با اشاره به اینکه امکان صادرات و واردات کالا با وجود سه بندر در منطقه وجود دارد افزود: با کمک مسوولان، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می توان مشکلات و تنگناها را در برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برطرف کرد.
وی برنامه های دولت تدبیر و امید را در آبادان انجام مبادلات تجاری از طریق بازارچه مرزی، جذب سرمایه گذار، انتقال تکنولوژی، توسعه صادرات، ایجاد درآمدهای ارزی و استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد اروند خواند و اظهار کرد: با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و رونق اقتصادی این منطقه، 30 تا 40 درصد تورم کاهش پیدا می کند.
وی گفت: خوشبختانه یک انسجام بین بخشی از زمان تصدی بنده به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در آبادان بین مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان بوجود آمده است.ک/2
7279/7103
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن