تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تدبیر و امید شرایط خوبی در عرصه های داخلی و خارجی فراهم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر صنعت ، معدن و تجارت : دولت تدبیر و امید شرایط خوبی در عرصه های داخلی و خارجی فراهم کرد یزد- ایرنا- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : دولت تدبیر امید شرایط بسیار خوبی در عرصه های داخلی و خارجی فراهم کرده و حضورش در عرصه های بین المللی موجب کاهش ظلم هایی که علیه کشور ما شده است.


به گزارش ایرنا، ˈمحمدرضا نعمت زادهˈ روز پنجشنبه در بیست و دومین اجلاس سراسری خانه های صنعت و معدن تجارت و یازدهمین جشنواره سراسری ˈتولید ملی ، افتخار ملی ˈدر یزد افزود: هدف دولت تدبیر و امید به همه فعالان بخش اقتصادی کمک به تولید ملی و اجرای تحقق اقتصاد مقاومتی است .
وی با اشاره به ابلاغیه اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از راههای تحقق اقتصاد مقاومتی حضور فعال بخش صنعت معدن و تجارت در عرصه های مختلف و ورود آنها در راستای اهداف نظام است .
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ما ملتی توانمند و سرافرازیم که با پیگیری اهداف بلند نظام، انقلاب و توصیه های مقام معظم رهبری می توانیم روز به روز بر عزت و عظمت این کشور و نظام بیافزاییم .
نعمت زاده تصریح کرد :سیاست اصلی این وزارتخانه حمایت از بخش خصوصی و پیگیری تدابیر مقام معظم رهبری و دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی و جلب مشارکت همگان است .
وی یادآور شد: در ماههای اخیر برای موفقیت صاحبان صنایع و بخش خصوصی کارهای خوبی در این وزراتخانه صورت گرفته و قطعا با قدرت و درایت و با حمایت های مجلس استمرار خواهد داشت .
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه دولت طبق قانون بدنبال اجرا کردن مرحله دوم هدفمند کردن یارانه ها در سال آینده است، گفت: بدنبال اجرای این طرح هستیم تا آثار مثبت آن بیشتر و آثار منفی آن کمتر شود .
نعمت زاده با بیان اینکه همه باید دولت را در اجرای اقتصادی مقاومتی بیش از گذشته یاری کنند ، خاطرنشان کرد: همه باید دست در دست هم دهیم تا این مرحله به خوبی بگذرد و از مجلس ، بخش خصوصی و همه فعالان بخش تولید توقع همکاری داریم .
این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه دولت خدمتگزار مردم و کشور است، تأکید کرد : از تمام افراد تقاضا داریم تا دولت تدبیر امید را در راستای تحقق اهداف اقتصادی و سیاست های کلان نظام یاری دهند .
در پایان این اجلاس ، از صاحبان صنایع برتر 30 استان کشور تقدیر بعمل آمد .
بیست دومین اجلاس سراسری خانه های صنعت و معدن تجارت کشور و یازدهمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی که از عصر دیروز (چهارشنبه 14اسفندماه ) در اتاق بازرگانی یزد آغاز شده عصر امروز به پایان خواهد رسید .
این اتفاق سالانه در تهران صورت می گرفت و برای نخستین بار استان یزد به عنوان استانی صنعتی و معدنی انتخاب شده تا میزبان این اجلاس و جشنواره به طور همزمان باشد.ک/2
7536/1968
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن