تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قم: رفع مشکلات آب شرب قم از اولویت های دولت تدبیر و امید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار قم: رفع مشکلات آب شرب قم از اولویت های دولت تدبیر و امید است قم - ایرنا- استاندار قم، رفع مشکلات آب شرب قم را از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید دانست.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد صادق صالحی منشˈ در جلسه بررسی وضعیت انتقال آب از سرشاخه های دز به استان قم افزود: رییس جمهوری شخصا به رفع مشکلات آب شرب قم اهتمام دارد که امیدواریم با بهره برداری از سد کوچری و آبگیری این سد مشکلات آب شرب و صنایع استان قم و شهرهای همجوار به طور کامل مرتفع شود.
وی با اشاره به تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب در زمینه تکمیل پروژه انتقال آب به استان قم گفت: همه مسوولان دولت های پیشین در این پروژه عظیم نقش موثر داشته اند.
صالحی منش گفت: این پروژه عظیم ملی مرهون تلاش انسان هایی است که با زحمات خستگی ناپذیر خود حلاوت خدمت را به مردم شریف استان قم و شهرهای همجوار چشاندند.
وی با تقدیر از مجموعه تلاش های صورت گرفته برای رفع مشکل کم آبی استان قم، تصریح کرد: امام خمینی (ره) اولین کسی بود که دغدغه آب شرب مردم استان قم را داشت و به دستور ایشان سد 15 خرداد قم پایه گذاری شد.
استاندار قم در پایان از تلاش های خستگی ناپذیر و پیگیری های مستمر نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و تمامی مسوولان و دست اندرکاران تامین آب شرب قم و این پروژه عظیم تقدیر کرد.
این جلسه با حضور مدیران پروژه انتقال آب در ایستگاه آب منطقه ای تهران واقع در شاپورآباد لرستان برگزار شد.


** بازدید استاندار قم از سرشاخه های دز
استاندار قم همچنین در بازدید از مسیر سرشاخه های دز، تلاش مدیران و پیمانکاران این پروژه عظیم ملی را ستودنی عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش زیرساخت های این طرح بزرگ آبرسانی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه مسیر برای پیشرفت بسیار همواره است.
وی نبرد با طبیعت را امری دشوار تلقی کرد و از انجام این پروژه آبرسانی در دل کوه ها توسط متخصصین ایرانی قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه پروژه انتقال آب از سرشاخه های دز، بزرگترین طرح آبرسانی در سطح خاورمیانه است گفت: بهره برداری این پروزه نشان داد که با همت، تلاش و تخصص می توانیم در امر آبادانی کشور گام های بلندی برداریم.
استاندار قم همچنین با حضور در بخش های کنترل و تلمبه خانه این پروژه از این بخش ها بازدید کرد. ک/1
553 /
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن