تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تدبیر و امید تمام توان خود را در حمایت از تولید بکار بسته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دولت تدبیر و امید تمام توان خود را در حمایت از تولید بکار بسته است یزد - ایرنا - معاون برنامه ریزی استاندار گفت: دولت تدبیر و امید همه توان خود را در راستای حمایت از تولید و صنعت بسیج کرده است.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، ˈمحمد رضا باباییˈ در کارگروه تخصصی تولیدی استان اظهار داشت: آسیب شناسی مشکلات واحدهای تولیدی بویژه واحدهای نیمه فعال و غیر فعال به عنوان اولین دستور کار این کارگروه قرار دارد.
وی افزود: با توجه به ابلاغ رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی و تاکیدات رییس جمهوری توجه به بخش تولید امری ضروری محسوب می شود.
وی از حضور بخش خصوصی در جلسه کارگروه تخصصی تولیدی استان ابراز خرسندی کرد و گفت: دولت مصمم به رصد مشکلات از سطوح پایین به بالا است که کار ارزنده ای محسوب می گردد.
بابایی ادامه داد: روال کار این کارگروه به این صورت است که معاونین برنامه ریزی در استان ها جلسات را برگزار کرده و جمع بندی نظرات را به عالی ترین مقام اجرایی استان در راستای ارائه در مجمع استانداران کشور واگذار می نمایند و در نهایت در جلسه هیات دولت مطرح می گردد.
وی افزود: دولت بر اساس عقلانیت راه را ادامه می دهد، چالش ها و تنش های زیادی وجود دارد ولی مسیر بسیار مناسبی انتخاب شده است، چکیده مشکلات در استان ها در تهران جمع بندی و در اختیار استانداران قرار می گیرد و در نهایت به هیات دولت ارائه می گردد که امیدوارم با این امر فضای خوبی در تولید کشور ایجاد شود.
معاون استاندار بر شناسایی موانع موجود در سر راه تولید تاکید کرد و خواستار ارائه راهکار رفع این موانع شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز گفت: اگر بخواهیم تولید بدون کارخانه را توسعه بدهیم باید این امر مورد توجه ویژه قرار گیرد.
ˈمحمد مهدی زارعˈ تصحیح پایه آماری موجود و کارهایی همچون سبد کالا را در حمایت از بخش تولید موثر دانست.
در این جلسه مباحثی همچون کاهش تصدیگری دولت، جلوگیری از خام فروشی معادن ، بازپرداخت وام های سرمایه در گردش به صورت بلند مدت و کاهش نرخ بهره سرمایه در گردش بررسی شد .
همچنین احیای قانون بازسازی و نوسازی ماشین آلات واحدهای تولیدی با قدمت بیش از 20 سال، کاهش بوروکراسی در صدور مجوزها و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی توسط صندوق توسعه ملی مطرح گردید .
توجه به نقدینگی در بخش کشاورزی، ایجاد شبکه های صنعتی، بهنگام سازی تولید بر مبنای صنایع و ظرفیت استان، توجه بیشتر به سلامت اداری، جلوگیری از سرمایه گریزی، رشد ناهماهنگ بین نهاده های تولید و محصول از طرف اعضا حاضر مطرح شد .ک1
7536/1968
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن