تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814880574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارك جنگلي پرديسان به تفرجگاهي كاملا اسلامي تبديل مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۳۰ب.ظ)
مدير عامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم: پارك جنگلي پرديسان به تفرجگاهي كاملا اسلامي تبديل مي‌شود مدير عامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم گفت: قرار است با همكاري پارك علم و فناوري استان قم، پارك جنگلي پرديسان به تفرجگاهي اسلامي تبديل شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين رضايي‌نسب در حاشيه آيين درختكاري فاز اول پارك جنگلي پرديسان با اشاره به مساحت ۵۰ هكتاري اين پارك اظهار كرد: اهداف بلندمدتي براي استفاده بهينه از اين فضا تعيين شده‌اند.
وي افزود: قرار است با همكاري پارك علم و فناوري استان قم، اين پارك به تفرجگاهي اسلامي تبديل شود و تمام بازي‌ها، خوراكي‌ها و نوشيدني‌هاي اسلامي در آن عرضه شوند.
مدير عامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم با بيان اينكه اين پارك به مكاني تفريحي و فراشهري تبديل خواهد شد گفت: چندي پيش هم بوستان قرآني قم در مساحي بالغ بر ۴ هكتار در منطقه پنج احداث شد.
وي ادامه داد: يكي از مهمترين اهداف سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم، ايجاد باغات مثمر است چون اگر اينگونه درختان در معابر شهري كاشته شوند مشكلاتي را به وجود مي‌آورند بنابراين توسعه باغ‌هاي درختان ميوه در اولويت كاري قرار گرفته است.
رضايي‌نسب با اشاره به ضرورت احياي باغ‌هاي ميوه قديمي در سطح شهر قم خاطرنشان كرد: اين كار با اولويت چهارگوشه شهر و در قالب باغ‌هاي بزرگ صورت مي‌گيرد و علاوه بر اين موجب افزايش سرانه فضاي سبز نيز خواهد شد.
مدير عامل سازمان پارك‌‌ها و فضاي سبز شهرداري قم گفت: برنامه‌ريزي براي توسعه فضاي سبز در شهرداري قم صورت گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن