تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815322584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه ي مسؤولان بايد خود را خادم مردم بدانند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۴۱ق.ظ)
استاندار قم: همه ي مسؤولان بايد خود را خادم مردم بدانند استاندار قم گفت: همه ي مسؤولان با هر منصب و مقامي بايد خود را خادم مردم شريف استان و زوار بزرگوار بدانند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري قم، حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش با حضور در محل ستاد تسهيلات زائرين استان، از نزديك در جريان فعاليت ها و روند خدمات رساني اين مجموعه قرار گرفت.
وي پس از اين بازديد و در جلسه اي با مسؤولان و دست اندركاران خدمات نوروزي كه در محل ستاد برگزار شد طي سخناني عيد نوروز را آييني ملي خواند و افزود: اين عيد باستاني پس از پيروزي انقلاب اسلامي، رنگ و بوي ديني پيدا كرده و با ارزش هاي معنوي همراه شده است.
استاندار قم خاطرات نوروز و مسافرت را بيادماندني عنوان كرد و افزود: بسياري از خاطرات به ميزان تمهيدات و مقدمات انديشيده شده توسط ما مسئولين و دست اندركاران خدمات رساني براي مسافران بستگي دارد.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش با تاكيد بر لزوم تلاش مضاعف مجموعه دستگاه هاي استان در خدمات رساني شايسته به زوار و مسافران نوروزي، خدمتگذاري به مردم را بالاترين شأن خدمت عنوان و خاطرنشان كرد: همه ي مسئولان با هر منصب و مقامي بايد خود را خادم مردم شريف استان و زوار بزرگوار بدانند.
وي با اشاره به تهيه ي كتابچه ي دستور العمل و منشور ميزباني مديران استان از مسافران نوروزي تصريح كرد: دغدغه اصلي ام از نخستين روز عهده دار شدن مسئوليت، تدارك شايسته ترين خدمات براي زوار و مسافران در ايام نوروز بود و از همين امروز از مديران مي خواهم كه براي سال اينده برنامه ريزي و تدبير داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن