تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818937531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش پدافند غیر عامل در جنوب پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
آموزش پدافند غیر عامل در جنوب پایتخت
ستاد مدیریت بحران منطقه 19 گفت: طرح آموزش پدافند غیر عامل در پایگاه ویژه ستاد مدیریت بحران منطقه 19 به منظور آمادگی نیروهای امداد رسان در هنگام بحران و حوادث غیر مخاطره آمیز در آستانه سال 93 اجرا خواهد شد.
محمد باقر علیزاده جانشین شهرداری در این ستاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح آموزش پدافند غیر عامل به منظور آمادگی نیروهای امداد رسان در هنگام بحران و حوادث مخاطره آمیز در  آستانه سال 93 در دستور کار ستاد مدیریت بحران منطقه 19 قرار دارد.
 
این طرح همزمان با طرح استقبال از بهار در اسفند ماه سال 93 و در استانه سال 93 در دست اجرا است.
 
 وی ادامه داد: در این طرح معاونت پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری  و مدیریت بحران شهرداری تهران و ستاد مدیریت بحران منطقه 19 مشارکت و همکاری دارند.
 
علیزاده با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح بیان کرد: اجرای طرح آموزش پدافند غیر عامل با برگزاری دوره آموزشی در اسفند ماه سال 92  و استانه سال 93 با حضور مدیران و نمایندگان اداره ها و سازمان های خدمات رسان در منطقه 19 از جمله آب،‌برق، گاز، مخابرات و .... نیروی انتظامی ، راهور، شهرداران و معاونان نواحی 5 گانه منطقه 19 ، شورایاران محلات 13 گانه منطقه 19 ، مدیران سراهای محلات، مسئولان خانه های دوام و کارشناسان ستاد مدیریت بحران ، کارشناسان معاونت امور اجتماعی در دو بخش سلامت و آسیب های اجتماعی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطر نشان کرد: آموزش پدافند غیر عامل ویژه مدیران و نمایندگان اداره‌ها و سازمان های خدمات رسان منطقه 19 در بخش های صوتی، تصویری و آموزش تئوری در آستانه سال 93 برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
 








تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن