تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820420644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس شورای شهر گرگان: سرمایه گذاری حلقه مفقوده این شهر می باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس شورای شهر گرگان: سرمایه گذاری حلقه مفقوده این شهر می باشد گرگان - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: متاسفانه امروز سرمایه گذاری در این شهر، یک حلقه مفقوده به حساب می آید.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈناصر گرزینˈ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: درک مناسب از فرصت ‎های مختلف در حوزه شهری یک اصل اساسی به خصوص در زمینه سرمایه گذاری است، که باید از این فرصت در سال 93 استفاده شود.
به گفته وی، هدف آرمانی ما رسیدن به شهری با فرهنگ اسلامی است، ضمن آن که نباید فراموش کرد، فرهنگ‎ محوری، عدالت ‎محوری، توسعه‎ محوری، اخلاق‎ محوری و توجه به هویت تاریخی و فرهنگی شهر از اصولی است که باید در راستای آن حرکت کنیم.
وی اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد آنچه وعده داده ایم را محقق کنیم، لذا اگر قرار است شهری سالم داشته باشیم، باید تمام دغدغه های خود را معطوف به مسائل شهری ایم ن نمائیم.
وی یادآور شد: شهروندان باید امنیت کامل را در مباحث مختلف داشته باشند و باید شهر سالم را در ابعاد مختلف فرهنگی و زیرساختی رشد دهیم تا دچار تغییر و تحول شود.
گرزین گفت: توجه به مباحث اجتماعی، منظر شهری، مبلمان شهری، مسائل ترافیکی، ناوگان عمومی، پارک‎ های شهری و زیباسازی در برخورداری از شهروند بانشاط مهم می باشد که این اتفاق زمانی محقق می‎ شود که مدیریت همراه با مردم باشد.
رییس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: همدلی و انسجام می‎ تواند تفکر خدمت را به صورت عملی نشان دهد و در کنار این تفکر خدمت قدرت شورا و شهرداری در عملکرد نشان داده می‎ شود.
وی تاکید کرد: وفاداری به زبان نیست بلکه به عمل کردن است لذا کارنامه موفق می‎ تواند اعتماد ما را در مردم ایجاد کند.
به گفته گرزین، شورا عصاره مردم است، حرف نماینده مردم، انتخاب مردم است که خوشبختانه مسئولان بالادستی احترام به آرای نمایندگان مردم گذاشتند و شهردار گرگان مشغول به کار شده، که باب جدیدی از وعده‎ های جدید و خدمت‎ رسانی جدید باز می ‎کند.
وی تصریح کرد: چشم‎ اندازهای جدید باید متناسب با بودجه 93 باشد، آنچه نیاز است که در سال جدید به آن پرداخته شود باید با رویکرد مهندسی شده پیش برود.
رییس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه عزم شورا و شهرداری ساختن شهری زیبا است، گفت: کارهای عمرانی باید پیوست اجتماعی داشته باشد.
گرزین افزود: بهترین اتفاق در سال جاری ابلاغ طرح جامع شهری بود که بعد از 11 سال مجددا توسط سازمان معماری کشور به شهرداری و شورا ابلاغ شد.
وی خاطرنشان کرد: اگر از مبلمان شهری گله داریم دلیلش این است که نقشه راه برای شهرسازی وجود نداشته است و چهره نازیبایی در سطح شهر گرگان به چشم می ‎خورد.
رییس شورای اسلامی شهر گرگان در پایان از شهردار خواست تا در ارائه خدمات به شهروندان تلاش کند و افزود: همانطور که قبلا نیز قول دادیم از شهردار گرگان با جدیت حمایت خواهیم کرد تا آنچه شایسته خدمت‎ رسانی به مردم است محقق شود.
7467/579
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن