تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802984059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان: شهرداری گرگان تیم داری نخواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان: شهرداری گرگان تیم داری نخواهد کرد گرگان - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهرداری گرگان برای سال آینده تیم داری نخواهد کرد و تیم بسکتبال شهرداری گرگان به مجموعه دیگری واگذار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈحسین ربیعیˈ شب گذشته در حاشیه جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر گرگان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در صحن شورای اسلامی شهر گرگان جلسه‎ ای غیر علنی تشکیل شد تا وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان مشخص شود.
وی ادامه داد: برابر تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر گرگان مصوب شد شهرداری گرگان برای سال آینده هیچ تیمی را در مدیریت خود نداشته باشد و به نوعی تیم داری نکند.
وی در خصوص وضعیت تیم بسکتبال گرگان که با نام شهرداری در سال های گذشته در لیگ برتر بسکتبال باشگاه ‎های کشور حاضر می‎ شد، خاطرنشان کرد: به هر حال با این مصوبه تیم بسکتبال گرگان نیز از مدیریت شهرداری گرگان خارج خواهد شد و شهرداری مدیریتی برای این تیم نخواهد داشت.
ربیعی تاکید کرد: این به بدان معنا نیست که شهرداری و شورا کمکی به بسکتبال گرگان نخواهد کرد، در این جلسه تصمیم ‎گیری شد، که شهرداری گرگان به هر تیم بسکتبالی که در سوپر لیگ بسکتبال باشگاه ‎های کشور حاضر باشد بنابر تشخیص هیات بسکتبال به آن تیم چهار میلیارد ریال مساعد نماید.
وی اضافه کرد: برای انجام این موضوع نماینده ‎ای از شورای اسلامی شهر گرگان در هیات بسکتبال حاضر می‎ شود و نظارت بر این موضوع را بر عهده خواهد گرفت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان متذکر شد: کار شهرداری تیم داری نیست و قصد شورای اسلامی شهر گرگان از تصویب این موضوع این بوده که بخش خصوصی وارد میدان شود تا حمایت‎ هایی از جانب بخش خصوصی برای تیم ‎ها انجام گیرد و شورای شهر و شهرداری گرگان نیز با انجام کمک‎ های مشخص حمایت لازم و همانند گذشته را از تیم بسکبتال گرگان داشته باشند.
ربیعی در خصوص حمایت تیم‎ های دیگر به جز بسکتبال در گرگان، گفت: در این حوزه هم تصمیم‎ گیری شده که هر تیمی که در گرگان موفق عمل می ‎کند و به عنوان نماینده شهر در میادین ملی و حتی بین‎ المللی افتخار کسب می‎ کند کمک ‎های مالی به آنها انجام شود.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم بسکتبال گرگان در فصل آینده نیز با نام شهرداری گرگان در میادین حاضر می شود، گفت: برای تصمیم گیری در این حوزه باید مجموعه ای که مدیریت این تیم را بر عهده خواهند گرفت تصمیم گیری کنند اما شورا و شهرداری هیچ تصمیمی در این خصوص ندارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دیگر مصوبه شورای شهر برای کمک به دیگر رشته های ورزشی استان قرار شد مبلغ دو میلیارد ریال در اختیار دیگر هیات های ورزشی قرار بگیرد.
نکته جالب این که این طرح با یک رای اصطلاحا میلی متری به تصویب رسید بطوریکه 7 نفر از اعضا مخالف و 6 نفر موافق تیم داری شهرداری در ورزش بسکتبال بودند.
اسدالله کبیر، محمدرضا سبطی، علی کلاتی، علیرضا پزشکپور، حسین ربیعی و محمد قدس مفیدی 6 عضو شورای شهر بودند که نسبت به این طرح اعلام مخالفت کردند اما نظرشان در برابر 7 عضو دیگر کارساز نشد تا طرح عدم تیم داری شورا و شهرداری در پرطرفدارترین رشته ورزشی شهر به تصویب برسد.
نکته دیگر اینکه دو تن از مخالفان تیمداری شهرداری در ورزش بسکتبال خود ریاست هیات های ورزشی را بر عهده دارند. ˈمحمد ابراهیم جرجانیˈ و ˈصفرعلی پایین محلیˈ به عنوان رییس هیات های تنیس و هاکی استان گلستان و همچنین ˈزهرا نوراˈ به عنوان نایب رییس هیات اسکواش استان از جمله مخالفان تیمداری در رشته بسکتبال بوده اند.
در هر صورت در روزهای آینده باید منتظر واکنش اهالی بسکتبال نسبت به این مصوبه باشیم، مصوبه ای که عملاً دست و پای نمایندگان بسکتبال گرگان که احتمال فراوان می رود در سال آینده دو نماینده در سطح اول بسکتبال کشور داشته باشیم، را بسته است .
گفتنی است تیم شهرداری گرگان امسال با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد ریال در رقابت های لیگ برتر باقی ماند و حال باید دید اگر رقم بودجه آنها نصف هزینه سال آینده باشد چه سرنوشتی در انتظار بسکتبال گرگان خواهد بود.
7467/579
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن