تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805431798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس شورای شهرگرگان: حمایت از بسکتبال، از برنامه ها و وظایف شورا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس شورای شهرگرگان: حمایت از بسکتبال، از برنامه ها و وظایف شورا است گرگان - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: این شورا، حمایت از بسکتبال شهر گرگان را جزو برنامه‎ ها و وظایف خود دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈناصر گرزینˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شورای چهارم بیشتر از قبل حمایت همه‎جانبه از بسکتبال گرگان داشته و در کنار آن خواهدبود.
وی در خصوص تصویب لایحه ای مبنی بر عدم تیمداری شهرداری گرگان که یکشنبه شب در جلسه غیرعلنی شورا با هفت رای موافق و شش رای مخالف به تصویب رسید، اظهار کرد: کشور به سمت خصوصی سازی در حال حرکت است و برای استقلال بخش های مختلف نیاز به این کار وجود دارد و ما نیز آرام آرام به این سمت و سوی گام برداشته ایم.
گرزین همچنین در خصوص عوارضی که از مردم دریافت می شود، گفت: این عوارض باید به نحوی برای خدمات ‎رسانی به شهروندان هزینه شود، اما برای ورزش، درکنار حمایت شهرداری و شورای شهر، بخش خصوصی نیز وارد شود تا در فصل آینده با قوت بیشتری وارد رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور شویم.
وی یادآور شد: اکنون در رشته بسکتبال یک تیم گرگانی در لیگ دسته یک نیز حضور دارد که نتایج خوبی را کسب کرده و امید است که به لیگ برتر صعود کند.
به گفته وی، در صورت صعود تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان به لیگ برتر باید حمایت‎ هایی هم از آن تیم انجام شود و هیچ تیمی برای شورا تفاوت ندارد.
رییس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص مبلغ چهار میلیارد ریالی که برای کمک به تیم بسکتبال لیگ برتری شهر گرگان درنظر گرفته شده است، گفت: همانطور که شورای اسلامی شهر گرگان تصمیم گرفت که شهرداری دیگر تیمداری نکند در این زمینه هم شورا، تصمیم‎ گیری خواهد کرد.
به گفته گرزین، از آنجائی که این مبلغ را شهرداری و شورای شهر پرداخت می‎ کنند، شورا باید نظارت دقیق داشته باشد و این همان کاری بود که تا به امروز انجام نشده است.
وی تاکید کرد: چهار میلیارد ریال، پول و اعتبار کمی نیست، پولی است که از مردم گرفته شده و از نمایندگان خود انتظار دارند که برای هزینه آن نظارت داشته باشد.
گرزین با بیان اینکه اگر پنج تیم هم در لیگ برتر داشته باشیم شورای اسلامی شهر گرگان به همه تیم‎ ها کمک خواهد کرد، افزود: با این تصمیم، شورا به ارتقای بسکتبال گرگان کمک می ‎کند.
رییس شورای اسلامی شهر گرگان با پاسخ دادن به این سوال که چرا وضعیت بسکتبال گرگان اینگونه شد، گفت: شورا، جلسات کارشناسی متعددی گذاشت و به این نتیجه رسید که شورای شهر و شهرداری گرگان تیمداری نکنند، اما حمایت خود را داشته باشند.
وی یادآور شد: برای حمایت از دیگر هیات های ورزشی شهرستان گرگان دو میلیارد ریال در نظر گرفته شده که در کمیته ورزش کارشناسی آن انجام و در خصوص نحوه تخصیص آن تصمیم گیری می شود.
گرزین در ادامه تصریح کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان کارشناسی شده و قانونی است و به هیچ عنوان این مصوبه تغییر نخواهد کرد، اما برای جذب حمایت کننده مالی تیم تلاش خواهد کرد و شهردار نیز پیگیر این اقدام است.
وی در خصوص اینکه برخی اعضای شورای شهر گرگان، عضو هیات های ورزشی استانی هستند و گفته می شود ˈبرای اینکه به هیات های خود کمک کنند، با تیمداری شهرداری در رشته بسکتبال مخالفت کرده اندˈ، یاداورشد: شهرداری گرگان نمی‎ تواند به تیم ‎های استانی و هیات ‎های استانی کمکی انجام دهد.
به گفته وی، اگر اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در هیات ‎های ورزشی استان گلستان عضو هستند و فعالیت دارند، نمی توانند کمکی از شورای اسلامی شهر گرگان دریافت نمایند.
7467/601
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن