تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801290679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمینه مشارکت بخش خصوصی برای احداث پارکینگ درشیراز مهیا شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زمینه مشارکت بخش خصوصی برای احداث پارکینگ درشیراز مهیا شود شیراز - ایرنا - معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: محدودیت بودجه و اعتبارات شهرداری اجازه نمی دهد که این نهاد به تنهایی اقدام به ساخت پارکینگ کند از این رو باید شرایط و زمینه تشویق و ترغیب بخش خصوصی به مشارکت در این کار مهیا شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا علی زحمتکش، سه شنبه در جریان بازدید از پارکینگ های در دست ساخت شیراز افزود:هم اینک پایین بودن قیمت ورودی پارکینگ ها، مشارکت بخش خصوصی برای احداث پارکینگ را کاهش می دهد.
وی ادامه داد:درکنارمشوق هایی از جمله پیش بینی واحدهای تجاری در پارکینگ ها که مصوب شورای اسلامی شهر شیراز است، باید با افزایش قیمت ورودی پارکینگ ها، مشارکت بخش خصوصی در ساخت پارکینگ را از نظر اقتصادی توجیه پذیرکنیم.
زحمتکش، با اشاره به افزایش 30 درصدی ورودی پارکینگ های متعلق به شهرداری گفت: به پارکینگ های متعلق به بخش خصوصی نیز این اجازه داده شده که قیمت ورودی و توقف خودرو در پارکینگ های خود را تا سه برابر قیمت پارکینگ های شهرداری افزایش دهند.
او اظهارکرد:البته آنها می توانند با کاهش قیمت ورودی و توقف خودرو در پارکینگ های خود، با پارکینگ های دراختیار شهرداری رقابت کنند.
معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت:هم اینک 20 هزار واحد پارکینگ درشهر شیراز وجود دارد که تا پایان سال 93 این تعداد به حدود 26 هزار واحد خواهد رسید.
وی ادامه داد: با توجه به ورود شمار قابل توجهی از مسافران و میهمانان در ایام نوروز به شهر شیراز، علاوه بر پارکینگ های فعال، چندین پارکینگ دیگر از جمله پارکینگ خلدبرین، نشاط و هلال احمر نیز با ظرفیت حدود یک هزار و 200 خودرو به شهروندان و میهمانان نوروزی خدمات خواهند داد.ک/2
678 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن