تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813228857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خداحافظی تنابنده از شاهگوش/ فردوسی پور جرزن است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خداحافظی تنابنده از شاهگوش/ فردوسی پور جرزن است تهران- ایرنا- حضور محسن تنابنده و احمد مهرانفر در برنامه 90 با حاشیه هایی روبرو بود که از جمله آن می توان به خبر خداحافظی تنابنده از مجموعه شاهگوش به دلیل بازی در سریال پایتخت 3 و تاکید این بازیگر بر جرزن بودن فردوسی پور در زمان بازی فوتبال اشاره کرد.


تنابنده و مهرانفر بازیگران سینما و تلویزیون که در ایام نوروز امسال با سریال پایتخت3 میهمان خانواده ها هستند دوشنبه شب در برنامه ورزشی 90 حضور بافتند.

*نقی استقلالی دو آتیشه
تنابنده بازیگر نقش نقی در سریال پایتخت در این برنامه گفت: من استقلالی دو آتیشه هستم اما در بعضی از بازیکنان پرسپولیس را همچون علی دایی دوست دارم.
وی با بیان اینکه مادرم استقلالی دو آتیشه است، افزود: خواهرم در خارج از کشور زندگی می کند اما هروقت بازی استقلال است با پیامک گلزنی استقلالی ها را به من اطلاع می دهد.

*فردوسی پور جرزن
این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه تاکید کرد: عادل فردوسی پور در فوتبال بشدت جرزن و بی اخلاق است و همیشه به داور اعتراض می کند.
تنابنده آدامسی را از زیرمیز خود درآورد و به فردوسی پور نشان داد و گفت که میهمانان قبلی آدامسشان را این زیر چسباندند.

*سوالات خاص از فردوسی پور
وی در ادامه سوالاتی را از فردوسی پور کرد که با خنده وی روبرو شد. سوالات تنابنده به این شرح بود:
چرا عمر برنامه ات اینقدر زیاد است؟ تاکنون تهدید شده ای؟ به شما سفارش هم می شود؟ چقدر می گیری؟ چرا از فوتبالیست ها همیشه دستمزدشان را می پرسی اما خودت نمی گویی چقدر دستمزد می گیری؟

*منصوریان، فیلم محمد (ص) و سریال پایتخت
تنابنده درباره اینکه اگر فوتبالیست می شد شبیه چه کسی می شد گفت: اگر فوتبالیست می شدم شبیه منصوریان می شدم .
وی همچنین بهترین فیلمی که در آن بازی کرده را محمد (ص) به کارگردانی مجید مجیدی دانست و از سریال پایتخت به عنوان بهترین کار تلویزیونی اش یاد کرد.
بازیگر سریال پایتخت همچنین گفت که فردوسی پور پرسپولیسی است که وی این موضوع را تکذیب کرد و از تنابنده درخواست کرد که بگوید این موضوع را به شوخی بیان کرده که برای مخاطبان سو تفاهم پیش نیاید.
وی در ادامه گفت که بازیگر کچل بهترین بازیگر است زیرا اگر مو داشته باشی برای بازی در فیلم و گریم، موهای سرت را می زنند. اگر فردوسی بخواهد در فیلمی بازی کند قطعا موهای او را می زنند.
شوخی های تنابنده با واکنش فردوسی پور روبرو شد تا جایی که وی این جرزنی ها را تکذیب کرد.وی همچنین گفت که سلامت برنامه بالاست.
فردوسی پور همچنین به خشونت تنابنده در حین بازی فوتبال اشاره کرد.

*خداحافظی از شاهگوش
وی از خداحافظی اش از مجموعه ویدیویی شاهگوش به دلیل حضور در سریال پایتخت خبر داد و گفت: در این مجموعه ویدیویی سه تیپ بازی کردم. بازی کردن تیپ بسیار سخت و جذاب است.

*طرفدار تیم ملی ام
مهرانفر نیز در این برنامه گفت که آدم ها بر سه دسته هستند. یا پرسپولیسی هستند یا استقلالی یا طرفدار تیم ملی. من طرفدار تیم ملی هستم.
وی درباره تیپ سازی نیز گفت که تیپ سازی در یک اثر، همانند لبه تیغ و کار دشواری است.

*دوربین 90 به پشت صحنه 90 برود
بازیگر نقش سرباز خنجری در مجموعه ویدیویی شاهگوش به پشت صحنه برنامه 90 اشاره کرد و به فردوسی پور مجری این برنامه گفت: شما که همیشه از وضعیت بد آبخوری ورزشگاه ها گزارش تهیه کنید بد نیست گزارشی هم از پشت صحنه برنامه 90 تهیه کنید. پشت صحنه برنامه 90 در حد انسان های اولیه است.
فردوسی پور گفت که این استودیو مربوط به 30 سال اخیر است.
مهرانفر به طنز گفت که لطفا مسوولان به این موضوع رسیدگی کنند.

*مسی و زیدان
وی حضور خود در مجموعه ویدیویی شاهگوش و سریال پایتخت را جز بهترین کارهای خود دانست و گفت: من کار خود را از تئاتر شروع کردم و با نقش های کوچک به تلویزیون و سینما وارد شدم.
این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین یادآور شد که در میان فوتبالیست های خارجی، علاقه مند به لیونل مسی و زین الدین زیدان است.
در ادامه این برنامه رامبد جوان و رضا کیانیان در ارتباطی تلفنی با فردوسی پور درباره سریال های نوروزی و آزادی 5 سرباز اسیر ایرانی صحبت کردند.
فراهنگ(3)**1983**1601**
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن