تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814684680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون جامع استاندارهای مهارتی کار و دانش ارشاد زنجان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان
آزمون جامع استاندارهای مهارتی کار و دانش ارشاد زنجان برگزار شد
زنجان -خبرگزاری مهر: مسئول آموزش اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: آزمون جامع استاندارهای مهارتی کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان، در رشته های طراحی صفحات وب، تصویر سازی کامپیوتری و گرافیک رایانه روز یکشنبه با شرکت 59 نفر متقاضی برگزار شد.



 به گزارش خبرگزاری مهر، محمد تنها، افزود: آزمون جامع  استاندارهای مهارتی کار ودانش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با شرکت متقاضیان در سه رشته برگزار شد.

وی، با بیان اینکه این آزمون در رشته های طراحی صفحات وب، تصویر سازی کامپیوتری و گرافیک رایانه برگزار شد، افزود: این آزمون روز یکشنبه 25 سالجاری از ساعت 8 صبح تا 8 شب در دو مرحله کتبی و عملی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان و سالن اندیشه اداره کل  استان زنجان با شرکت متقاضیان بر گزار شد.

مسئول آموزش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان،‌ با اشاره به اینکه در این آزمون مهارتی 7نفر خانم و52 نفر آقا شرکت داشتند، تصریح کرد: سالن اندیشه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان با تجهیز به سایت کامپیوتری برای بخش آزمون عملی آماده شده بود. تنها تاکید کرد: سولات این آزمون توسط کارگروه آزمون اداره کل طبق استانداردهای  آزمونی و با تایید ناظر کیفی آماده شده بود. راه اندازی سیستم الکترولیز نمک طعام در مخزن کوی قائم معاون بهره برداری آبفای گفت: برای اولین باردراستان استفاده از سیستم الکترولیز نمک طعام جهت گندزدایی آب شرب همشهریان در مخزن کوی قائم زنجان راه اندازی شد.

علی محمد نادرخانی با اشاره به مطلب فوق افزود: در سالهای اخیر به دلیل ورود سامانه جدید و پیشرفته تولید مولتی اکسیدانت شامل (اکسیژن، ازت، دی اکسید کلر و...) به روش الکترولیز نمک طعام این شرکت نیز اقدام به خرید این دستگاه کرده‌است.

وی همچنین به مزایای استقرار این سیستم اشاره کرد و گفت: سیستم الکترولیز نمک طعام توانایی افزایش راندمان گندزدایی و حذف نیوفیلم میکروارگانیزمهای بیماری زا از خطوط و مخازن ذخیره تا محل مصرف را دارد.

معاون بهره برداری آبفای  گفت: ظرفیت تولید این دستگاه یک هزار و 200 لیتر بر ساعت مولتی اکسیدانت است که با هزینه‌ای بالغ بر 400 میلیون تومان در سایت ذخیره 5 هزار متر مکعبی کوی قائم با دبی ورودی200 لیتر بر ثانیه نصب شده‌است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به منظور گندزدایی آب شرب از پرکلرین و کلر مایع در تمام شهرهای استان استفاده می‌شود.

 


۱۳۹۲/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن