تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821111134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازارچه خیریه در مرکز معلولین نوشیروانی بابل برپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازارچه خیریه در مرکز معلولین نوشیروانی بابل برپا شد ساری- ایرنا - بازارچه خیریه با عنوان ˈ عیدانه نوروز ˈ روز دوشنبه در مرکز معلولین خیریه نوشیروانی بابل برپا شد.


در این بازارچه انواع غذاهای سنتی ، ترشیجات محلی، مرکبات ، ماهی و سبزه سفره هفت سین و همچنین انواع پوشاک عرضه شده است.
رییس مرکز خیریه معلولین نوشیروانی بابل در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این بازارچه خیریه به مدت یک روز در زمینه حمایت و کمک به معلولین مرکز خیریه نوشیروانی بابل برپا شده است.
ˈرضا پورقلیˈ افزود: برپایی این بازارچه زمینه بازدید مردم را از مرکز خیریه معلولین نوشیروانی بابل فراهم می آورد و در عین حال بستر مناسبی برای حمایت های مالی نیکوکاران از این مرکز خواهد بود.
وی بیان کرد: برپایی این بازارچه با همت والای گروه های مختلف بانوان و مرکز خیریه معلولین نوشیروانی بابل برپا شده است که تا شامگاه امروز ادامه خواهد داشت.
ˈپور قلیˈ آدرس سایت مرکز خیریه معلولین نوشیروانی بابل را WWW.MNMN.IR اعلام کرد و گفت: خیرین می توانند کمک های مالی خود را به حساب شماره 1631233004 نزد بانک ملت شعبه شریعتی بابل واریز کنند.
وی با بیان اینکه هم اکنون در این مرکز 135 معلول ذهنی و جسمی بالای 14 سال با حضور 90 مددیار و همکار در چهارشیفت به صورت شبانه روزی و ایزوله نگهداری می شوند افزود: در آینده نزدیک تعداد 20 نفر از معلولین به این مرکز اضافه خواهد شد.
رییس مرکز خیریه معلو.لین نوشیروانی بابل بیان داشت: علاوه براین تعداد 300 معلول دیگر نیز در محلات مختلف شهرستان بابل توسط خانواده ها و تحت حمایت بهزیستی مازندران قرار دارند که امور مختلف این معلولان به عهده این مرکز است.
وی از مرحوم نوشیروانی به عنوان یک خیر بزرگ یاد کرد و گفت: 23 اسفند مصادف با چهل و دومین سالگرد یادبود این خیر بزرگ بوده است که بسیاری از خیران بابل ادامه دهنده راه این مرد نیکوکار هستند.
پورقلی در ادامه از همه مردم ، نیکوکاران و مسوولان خواست تا در زمینه حمایت از قشر محروم و معلول جامعه، توجه ویژه ای به مرکز خیریه معلولین نوشیروانی داشته باشند.
مرکز خیریه معلولین نوشیروانی بابل در سال 1344 با همت بلند مرحوم نوشیروانی تاسیس شد که تا سال 1360 بعنوان پرورشگاه یتیمان مشغول فعالیت بوده و بعد از آن با نظارت سازمان بهزیستی کشور به عنوان مرکز خیریه نگهداری معلولین ذهنی و امدادرسانی به این افراد شروع به فعالیت کرده است. ک/3
7328/503
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن