تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814726098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جعفر والی و بهناز جعفری «عزازیل» را روایت می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > تئاتر در جدیدترین نمایش گروه «بهمن»
جعفر والی و بهناز جعفری «عزازیل» را روایت می‌کنند
مهرداد کوروش‌نیا کارگردان نمایش «عزازیل» از حضور جعفر والی و بهناز جعفری به عنوان بازیگران این اثر نمایشی برای اجرای عمومی در بهار 93 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر خبر داد.



کوروش‌نیا درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر به خبرنگار مهر گفت: قرار است نمایشنامه «عزازیل» را سال 93 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببریم. این نمایشنامه را خودم نوشتم و دارای 5 شخصیت است و به عنوان جدیدترین کار گروه تئاتر «بهمن» تولید و اجرا می‌شود.

این نویسنده و کارگردان تئاتر درباره گروه بازیگری نمایش «عزازیل» افزود: قرار است در این نمایش استاد جعفر والی و بهناز جعفری به عنوان بازیگر به ایفای نقش بپردازند. به زودی نام دیگر بازیگران این اثر نمایشی نیز مشخص و اعلام خواهد شد.

سرپرست گروه تئاتر «بهمن» درباره موضوع این نمایش توضیح داد: نمایشنامه «عزازیل» که داستان آن در 200 سال پیش در کشور فرانسه روایت می‌شود به زندگی دختری در فرانسه می‌پردازد که قصد رفتن به کلیسا و راهبه شدن را دارد اما اتفاقاتی برای وی رخ می‌دهد که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

مهرداد کوروش‌نیا کارگردانی نمایش‌هایی چون «آواز ستاره‌ها»، «یک غزل غمناک»، «آقا لیلا»، «درخت‌ها»، «کابوس یک رویا» و «آخرین نامه» را در کارنامه کاری خود دارد. وی نمایش «آخرین نامه» را در ایتالیا روی صحنه برده است.


۱۳۹۲/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن