تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820488818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر مجموعه تئاترشهر: به 300 نمایش نه گفتیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر مجموعه تئاترشهر: به 300 نمایش نه گفتیم تهران - ایرنا - مدیر تئاترشهر با بیان اقدامات انجام شده طی مدت حضورش در این محیط فرهنگی افزود: به دلیل شرایط محدود دراختصاص سالن ها برای اجراهای عمومی، به 300 نمایش «نه» گفتیم.


به گزارش خبرنگار تئاتر ایرنا، اتابک نادری در نشست تشریح فعالیت ها و اقدامات مجموعه تئاترشهر در سال 1392 که عصر امروز در این مجموعه نمایشی برگزار شد،گفت: خود را بازیگر کوچک تئاتر و عضوی از خانواده تئاتر می دانم و خود را مسوول می دانم که مشوق هنرمندان باشم و ایده ها را به شکل درست و اصولی ارائه دهم.
وی با تشریح برخی کارهایی که امسال در تئاترشهر انجام شده است ادامه داد: با کمک هنرمندانی مانند آقای غریب پور، طبقه بندی و دسته بندی اسناد در تئاترشهر انجام شد و قرار است ماحصل این آثار در موزه استاد انتظامی به نمایش گذاشته شود.
وی درباره انتخاب آثار نمایشی برای سال آینده گفت: در انتخاب کارها، نگاه مسابقه ای و جشنواره ای وجود ندارد، مطمئنا شناسایی گروه ها، هنرمندان و پیشینه شان باید برای تئاترشهر در اولویت قرار گیرد.
نادری گفت: از حدود 330 کار ارائه شده به تئاترشهر، سی و چند نمایش انتخاب شدکه البته این انتخاب ها مطمئنا بدون خطا نیست؛ اما سعی این بوده است که کم خطا باشد.
این بازیگر و مدرس تئاتر یادآور شد: باید این را در نظر بگیریم که قطاری که در اختیار ماست، چهار واگن بیشتر ندارد که ای کاش به جای آن، 100 واگن در اختیار داشتیم؛ اما وقتی شرایط محدود است، مجبوریم به حدود 300 کار نه بگوییم.
مدیر مجموعه تئاترشهر درباره برنامه های کارگاه نمایش تئاترشهر اظهار کرد: سال آینده به دنبال این هستیم که کارگاه نمایش، به هویت اصلی اش یعنی میبانی از کار های تجربی و کارگاهی برگردد.
وی ادامه داد: بر همین اساس از اواسط خردادماه سال آینده، رپرتوآری برای نسل نو تئاتر برگزار می کنیم، برای کسانی که کار اولی هستند، البته زمان اجرای این کار ها حدود یک هفته خواهد بود. همچنین در کارگاه نمایش، اساتیدی همراه شاگردان شان می توانند کار هایی داشته باشند.
مدیر مجموعه ی تئاترشهر درباره تعطیلی تالار اصلی تئاترشهر برای تعمیر تصریح کرد از خردادماه قرار است به مدت حدود سه ماه، تالار اصلی تعطیل شود، مطمئنا تئاترشهر برای تعمیر به حداقل شش یا هفت ماه تعطیلی نیاز دارد؛ اما جامعه هنری نسبت به این تعطیلی اعتراض دارند؛ اما به هر حال، تصمیم بر این شد که تعمیرات فاز به فاز جلو برود و اولین فاز تعمیرات هم از سالن اصلی شروع می شود.
وی درباره تعمیرات سال 86 این مجموعه نمایشی گفت: تعمیراتی که در آن زمان انجام شد فقط چسباندن سنگ روی دیوار بود. در فاز جدید نوسازی و به سازی این مجوعه لازم است تا صندلی های سالن ها عوض شود، سیستم اعلام و اطفای حریق در سالن اصلی نصب شود، سیستم نور و سقف های سالن ها نیز باید تعمیر شود.
فراهنگ(3)**9266**1588
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن