تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813196534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازسازی بقعه امامزاده سید احمدشیرمرد لردگان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازسازی بقعه امامزاده سید احمدشیرمرد لردگان آغاز شد شهرکرد- ایرنا- به همت یک خیر از نیکوکاران تهرانی، بازسازی بقعه متبرک امامزاده سید احمد شیرمرد در شهرستان لردگان آغاز شد.


به گزارش ایرنا، مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال وبختیاری گفت: کلنگ بازسازی و تعمیر بقعه این امامزاده با پیگیری و رایزنی مسئولان اداره کل اوقاف استان و شهرستان لردگان و همچنین حجت الاسلام ˈسید یدالله شیرمردیˈ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کشور با یکی از خیران به زمین زده شد.
حجت الاسلام ˈمحسن غلامیانˈ روز یکشنبه در آیین کلنگ زنی این طرح افزود:این نیکوکار، ساخت ساختمان بقعه به متراژ 550 متر مربع، ضریح و گنبد امامزاده، صحن، محوطه و سکوهای زائر نشین را بر عهده گرفته است.
وی هزینه ساخت این بقعه متبرکه را بیش از پنج میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:
ساختمان قدیمی این امامزاده از استحکام مورد نیاز برخوردار نبود و ترک های بسیاری در سقف و دیوارهای ساختمان ایجاد شده بود و خطر ریزش سقف نیز وجود داشت.
حجت الاسلام غلامیان با بیان اینکه بازسازی امامزادگان موجب جذب جوانان به بقاع متبرکه می شود، افزود: در موقعیت کنونی که دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در تلاش برای انحراف جوانان هستند، انجام این اقدامات راهکاری برای مقابله با توطئه های دشمن است.
روستای شیرمرد در استان چهارمحال و بختیاری در 45 کیلومتری شهرستان لردگان واقع شده است.
این روستا در گذشته به گوشه معروف بوده ولی به پاس مرقد مطهر و نورانی فرزند شهید امام موسی کاظم(ع) و شهرت امامزاده سید احمد شیرمرد به روستای شیرمرد مشهور است.
7360/547
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن