تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802795602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت سری اول سفرنامه مجموعه سرزمین ایرانیان به مراحل پایانی رسیده و پخش آن از فروردین ماه از شبکه شما آغاز می شود .


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ساخت سری اول سفرنامه مجموعه "سرزمین ایرانیان" به مراحل پایانی رسیده و پخش آن از فروردین ماه از شبکه شما آغاز می شود .
با پايان توليد سري اول سفرنامه مجموعه سرزمين ايرانيان در استان آذربايجان شرقي و جزيره قشم گروه توليد با ساختاري جدید از ارديبهشت ماه سال آينده وارد ساخت مرحله دوم مي شود.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه سرزمین  ایرانیان  مهدی قره کولچیان تهیه کننده و کار گردان  این مجموعه  با اعلام این مطلب افزود تدوین سری اول سفرنامه به پایان رسیده و تحویل پخش شبکه تلویزیونی شما شده است و مقرر شده است با صلاحدید مدیران شبکه شما  از فروردین ماه سال 93 پخش برنامه بصورت هفتگی آغاز شود  تا به اینصورت گروه تولید بتواند ادامه سری دوم برنامه را تولید و به پخش رساند از طرفی دیگر با برنامه ریزی های انجام شده روند تولید سری دوم برنامه به شکل خاص و سریع انجام می پذیرد تا بتوانیم از خرداد ماه سال آینده پخش را بصورت روتین هر شبی  انجام دهیم .
 
 وی ادامه داد :  برنامه فوق با اهداف ایرانشناسی و ایرانگردی سفر خود را از تهران به سراسر میهن عزیزمان ایران از اوایل پاییز سال جاری آغاز کرد  و با انتخاب اولین استان به شهر  تبریز رفته و بعد از توليد جاذبه هاي منطقه ايي اين استان و منطقه آزاد ارس ، گروه توليد به جنوبی ترین استان کشور استان هرمزگان منطقه آزاد قشم سفر كردند و به زوایایی مختلف جزيره زیبایی قشم پرداخته اند.  
 
وی ادامه داد : سعی شده است با استقرار گروه در کلیه استان های کشور تمامی مباحث منطقه ای را به تصویر کشیده و در صدد هستیم توسط برنامه فوق در کنار مردم ایران به معرفی کامل و جامع آیین ها و سنت های میهن عزیزمان ایران بپردازیم  توجه به  مواردی از قبیل صنایع دستی ، خوارک ، پوشش ، گویش ، موسیقی های محلی و ... از مسائلی جزئ  اهداف اصلي گروه برنامه ساز است.
 
 قره كولچيان با اشاره به روند ساخت این مجموعه گفت : نزديك به سه سال است كه در اين خصوص تحقيقات ميداني وسیعی انجام شده است و گام هاي موثري برداشته ايم و از سال آينده آمادگي كاملي داريم تا بتوانيم برنامه و جشنواره ای اي در خور شان ايراني برگزار کنیم .  سرزمين ايرانيان يك برنامه ملي است و سفرنامه يكي از  بخشهای  جشنواره  بزرگ ملي و فرهنگي هنري سرزمين ايرانيان است  و در صدد هستيم با توليد سفرنامه در كل سرزمين پهناور ايران به مرور زمان بخش هاي ديگر اين برنامه را هم فعال کنیم.
 
تهیه کننده برنامه اعلام کرد : از اول سال آینده سفرنامه سرزمین ایرانیان با عزم جدی کار خود را آغاز می کند و از لحاظ محتوایی سفرنامه شکل جدیدی را به خود می گیرد و برنامه در قالب های مختلف تولیدی شکل می گیرد و سعی داریم با شروع تولید سری دوم سفرنامه سرزمین ایرانیان مسابقه ای بزرگ را اجرا کنیم  که در نوع خود بی نظیر است البته مسابقه در حال طراحی و آماده سازی  مراحل فنی است که تا اخر امسال به پایان می رسد  و با شروع سال جدید مسابقه مرحله به مرحله  در برنامه سرزمین ایرانیان اجرا می  شود.
 
 وی ادامه داد :تدوین سری اول سفرنامه به پایان رسیده و تحویل پخش شبکه تلویزیونی شما شده است و مقرر شده است با صلاحدید مدیران شبکه شما  از فروردین ماه سال 93 پخش برنامه بصورت هفتگی آغاز شود  تا به اینصورت گروه تولید بتواند ادامه سری دوم برنامه را تولید و به پخش رساند از طرفی دیگر با برنامه ریزی های انجام شده روند تولید سری دوم برنامه به شکل خاص و سریع انجام می پذیرد تا بتوانیم از خرداد ماه سال آینده پخش را بصورت روتین هر شبی  انجام دهیم .
 
گفتنی است  سال گذشته ویِژه برنامه نوروزی مجموعه سرزمین  ایرانیان  عید نوروز از شبکه شما پخش شده بود.
 
اسامی عوامل تولید سفرنامه سرزمین ایرانیان  به شرح زیر است :
کارگردان و تهیه کننده : مهدی قره کولچیان ، مجری برنامه : شفق خانی،  مجریان مهمان : وحید مهابادی و ابراهیم آقا بالایی ، برنامه ریز سفرنامه اول : غزال ناصری ، برنامه ریز و دستیار کارگردان سفرنامه دوم : پرنوش خواجه دیزج، منشی صحنه: مانیا معینی، دستیار تهیه : مهرداد ذوالفقاری ، مدیر تولید: افشین منصوری، تدوینگران : میثم مکارمی نیا، مجتبی یزدی زاده و مریم شاپوری ، تصویر برداران: مجتبی یزدی زاده و محسن زارع، عکاس: محمد صادق فروغی، ، دستیاران تصویر: اشکان چاوشی و رضا بهشتی، مدیر روابط عمومی : علی زادمهر  ، سرپرست گروه تولید و مدیریت ترابری : محمد حسین بابایی جمکرانی ، ترابری: محمد رضا پهلوانی .


انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن