تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجموعه تفریحیˈاسپا بارانˈدر همدان در حال ساخت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجموعه تفریحیˈاسپا بارانˈدر همدان در حال ساخت است همدان- ایرنا-رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: زمینه های احداث مجموعه تفریحیˈ اسپا بارانˈ با 45 میلیارد ریال اعتبار در همدان فراهم شده است.


به گزارش ایرنا ˈعلی رضاییˈ روز دوشنبه در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا پیرامون بررسی طرح سرمایه گذاری اسپای باران، پردیس سینمایی و مروارید غلطان غرب افزود: مجموعه تفریحی ˈاسپاباران ˈ محلی برای ارائه خدمات تفریحی و رفاهی به شهروندان است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث می شود.
وی اضافه کرد: این مجموعه در منطقه بلوار جانبازان و اشتغالزایی 50 نفر و با تایید شورای شهر همدان احداث می شود.
رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان همچنین با اشاره به مصوبه احداث پردیس سینمایی در همدان اظهار کرد: شورای چهارم با جدیت پیگیر اجرایی شدن این مصوبه است.
رضایی در خصوص پروژه مروارید غلطان غرب نیز گفت: مقرر شده شهرداری برای آغاز عملیات اجرایی پروژ مساعدت بیشتری به سرمایه گذار داشته باشد.
مدیرمنطقه چهار شهرداری همدان نیز با اشاره به پروژه پردیس سینمایی یادآور شد: پس از تصویب طرح در شورای سوم مقرر شدن زمینی جهت این امر تحویل سرمایه گذار داده شود که زمین مورد نظر در حال حاضر در اختیار تعاونی نیروی انتظامی است.
ˈمجید درویشی ˈاضافه کرد: تعاونی نیروی انتظامی مکلف شده پس از آماده شدن زمین را به شهرداری تحویل داده و شهرداری برای احداث پردیس سینمایی آن را به ارشاد واگذار کند.
سرمایه گذار مجموعه اسپای باران نیز گفت: این مجموعه با حضور نیروهای متخصص و با پیشرفته ترین تجهیزات و تکنولوژی روز راه اندازی می شود.
ˈمحمد شاه نظریˈ از آماده شدن نقشه های معماری پروژه پردیس سینمایی خبر داد و افزود: مشکل اصلی در حال حاضر موضوع تحویل زمین برای احداث پروژه است.
در این جلسه علاوه بر بررسی طرح های مروارید غلطان غرب و پردیس سینمایی طرح سرمایه گذاری ستاره الوند و برج سپید نیز مورد بررسی قرار گرفت.
7529/575
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن