تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813310599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت نابسامان مالی خبرنگاران آزادی آنان را تهدید می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وضعیت نابسامان مالی خبرنگاران آزادی آنان را تهدید می کند سنندج- ایرنا- مدیر خانه مطبوعات کردستان با بیان اینکه وضعیت نابسامان مالی خبرنگاران حریت و آزادی آنان را تهدید می کند بر تلاش برای رفع موانع و مشکلات این قشر تاثیرگذار در جامعه تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، کامل گلباغی شامگاه شنبه در نخستین نشست صمیمی استاندار کردستان با اصحاب رسانه استان در سنندج افزود: مطبوعات همانند حسگر هوشمندی هستند که قبل از هر چیز خطرات را احساس خواهند کرد و خبرنگاران براستی با مسائل و مشکلات جامعه آشنایی دارند و نیازمند حمایت همه جانبه هستند.
وی با اشاره به اینکه امروز بیش از هر چیز دیگری به استفاده از ظرفیت و انسجام رسانه ها و تقابل با هجمه های فرهنگی نیاز است گفت: اصحاب قلم باید متوجه باشند هجمه های سنگینی که علیه فکر و یکپارچگی ما شکل گرفته جز با قلم توانای خبرنگاران خنثی نمی شود و لازم است با هماهنگی و اتحاد و یکپارچگی در این راستا تلاش شود.
گلباغی بر لزوم اعتماد دو سویه میان مسوولان و خبرنگاران تاکید کرد و افزود: مسوولان به عنوان نماینده دولت و خبرنگاران به عنوان نماینده افکار عمومی می توانند در شکل دهی و سامان دهی جامعه و رسیدن به اوج قله عزت بسیار موثر باشند.
به گفته وی جامعه در دست قلم به دستان است و باید این قلم در خدمت ضعفا باشد و مشکلات آنان را در جامعه مورد بررسی قرار دهد.
گلباغی با بیان اینکه ما امروز به فضایی آرام و بدون تنش نیاز داریم اظهار کرد: خانه مطبوعات، اعضا و هیات مدیره خانه در تلاش هستند این فضا را آرام و بدور از هرگونه هیاهو و جنجال نگه دارند و در این راستا نیز اقداماتی انجام شده که در آینده ای نزدیک به منصه ظهور خواهد رسید.
به گفته وی نگاه تخصصی به حوزه مطبوعات و خبرگزاری ها کاری لازم الاجرا است که از طریق استانداری این موضوع آغاز شده و تدوام خواهد یافت.
عضو هیات مدیره خانه مطبوعات کردستان نیز در این نشست گفت: یکی از مشکلات اصلی حوزه رسانه استان بعد از پیروزی انقلاب تاکنون دیده نشدن این بخش در اسناد بالادستی است به این معنی که در حوزه اعتبارات محلی هیچ ردیف اعتباری برای مطبوعات در نظر گرفته نشده است.
فرزاد نویدی با بیان اینکه به عنوان اعضای هیات مدیره خانه تاکنون بارها این موضوع را با مسوولان مطرح کرده اما به نتیجه ای نرسیده ایم خواستار اختصاص درصدی از اعتبارات فرهنگی استان به رسانه ها در سال آینده در راستای رفع مشکلات این قشر شد.
وی در ادامه اظهار کرد: رسانه ها علاوه بر وظیفه ذاتی خود که اطلاع رسانی است ظرفیت بسیار خوبی در راستای ایجاد اشتغال نیز هستند لذا با در اختیار قرار داشتن تسهیلاتی با سود پایین و بازپرداخت دراز مدت می توانند در این راستا بیشتر کار کنند.
نویدی همچنین از دبیر شورای اطلاع رسانی استان خواست که اخبار و اطلاعات استان را در اسرع وقت در اختیار رسانه ها قرار دهند تا رسانه های بیگانه مدیریت اخبار را در دست نگیرند.ک/2
7348/533
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن