تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802812011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی موجب حفظ منابع و استقلال اقتصادی کشور می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتصاد مقاومتی موجب حفظ منابع و استقلال اقتصادی کشور می شود رشت - ایرنا - نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب موجب حفظ منابع و استقلال اقتصادی کشور می شود.


به گزارش ایرنا، ˈمحمدحسین قربانیˈ عصر شنبه در آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای کتشصت آبادان آستانه اشرفیه افزود: صرفه جوئی مناسب از منابع ، تدبیر در امور، جلوگیری از اسراف، حفظ منابع کشور و ... از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی است که باید برای تحقق آن همه تلاش کنند.
وی از مسوولان خواست تا با جدیت بیشتر و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت خدمت به مردم و توسعه کشور گام های جدی تری بردارند.
وی در ادامه با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم همواره در سرلوحه کار مسوولان کشور قرار دارد، اظهار کرد: خوشبختانه با تمام سختی ها و مشکلات امروز شاهدیم با تلاش مسوولان آخرین روستای منطقه چهارده آستانه اشرفیه از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار شده است.
قربانی با تقدیر از تلاش های مسوولان آب و فاضلاب روستائی استان و شهرستان یادآور شد: در اجرای این طرح مسوولان مربوطه به خوبی به وعده خود عمل کردند که این امر خرسندی مردم منطقه را به همراه داشته است.
رییس شرکت آب و فاضلاب روستائی گیلان نیز در این مراسم گفت: مسوولان نظام مقدس ما تلاش دارند تا مردم به آنچه که شایسته آن هستند دست یابند.
ˈمحمدعلی فر امینیˈ افزود: امروز نظام مقدس ما به پشتوانه حضور مردم از اقتدار بسیاری در جهان برخوردار بوده و همچنان نیز مقتدرانه به راه خود ادامه می دهد.
وی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم نیز گفت: همه مسوولان نظام تلاش دارند تا خدمت رسانی به مردم هرچه مطلوبتر در کشور صورت گیرد.
فر امینی همچنین در خصوص وضعیت آبرسانی به روستاهای گیلان نیز گفت: از مجموع کل روستاهای گیلان هم اکنون یکهزار و 664 روستا از آب شرب بهداشتی برخوردارند که این میزان 80 درصد روستاهای استان را شامل می شود.
وی درصد بهره مندی جمعیت روستاهایی گیلان را 66 درصد عنوان و خاطرنشان کرد: از 990 هزار نفر جمعیت روستائی گیلان 800 هزار نفر نیز از آب شرب بهداشتی بهره مند هستند.
وی یادآور شد: امیدواریم هر چه زودتر طرح های آبرسانی به تمامی روستاهای گیلان به پایان برسد تا همه از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند شوند.
بخشدار بخش مرکزی آستانه اشرفیه نیز در این آئین گفت: با بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای کتشصت آبان بیش از 95 درصد از روستاهای بخش مرکزی آستانه اشرفیه از نعمت آب برخوردار شده اند.
ˈ فرامرز مصطفویˈ افزود: این بخش دارای 72 روستاست که با اجرای این طرح تنها دو روستای امیرهنده و تاسنده نیازمند اجرای طرح آبرسانی خواهند بود.
وی یادآور شد: با توجه به شرایط موجود امیدواریم تا در نیمه اول سال 93 با پایان طرح های آبرسانی در دو روستای باقی مانده این بخش شاهد برگزاری ˈجشن آب شربˈ در سطح روستاهای این منطقه باشیم.
رییس اداره آب و فاصلاب روستائی آستانه اشرفیه نیز در این آیین اظهار کرد: اجرای پروژه آبرسانی کتشصت آبادان که تعداد دو روستای تازه آباد مرزیان و کتشصت آبادان چهارده این دهستان را شامل می شود دومیلیارد و 600 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.
ˈحسن کریم پورˈ افزود: با اجرای این طرح آبرسانی تعداد بیش از 300 خانوار روستائی این منطقه از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند شده اند.
وی گفت: این طرح دارای چهارهزار و 200 متر خط انتقال بوده و در راستای ارتقاء کیفیت آب شرب منطقه اجرا شده است.
وی یادآور شد: همچنین همزمان با اجرای این طرح یک پروژه آبرسانی نیز در روستای سلیم چاف بندرکیاشهر به بهره برداری می رسد.
کریم پور تصریح کرد: این طرح آبرسانی دارای 8 کیلومتر شبکه داخلی بوده و برای اجرای آن سه میلیارد ریال هزینه شده است.
وی یادآور شد: اجرای این طرح با هدف تامین آب شرب مردم منطقه صورت گرفته و 200 خانوار روستائی را نیز تحت پوشش قرار داده است.
وی مدت اجرای این طرح های آبرسانی را در کمتر از یکماه عنوان کرد و یادآور شد: آستانه اشرفیه از وجود 105 روستا برخوردار است که با بهره برداری از طرح های آبرسانی امروز هم اکنون 97 درصد از روستاهای این منطقه از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردارند.
وی گفت: امیدواریم اجرای طرح های آبرسانی به 9 روستای باقی مانده این شهرستان هر چه زودتر به پایان برسد.
به گزارش ایرنا، در آیین بهره برداری از طرح های آبرسانی فرماندار، بخشدار، مسوولان ادارات و نهادها و مردم حضور داشتند.ک3
7287/603
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن