تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814792113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه‌ها در شناسایی فرصت‌ها، تهدیدها و تقویت حس امنیت نقش آفرین هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم:
رسانه‌ها در شناسایی فرصت‌ها، تهدیدها و تقویت حس امنیت نقش آفرین هستند خبرگزاری رسا ـ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه رسانه‌ها در شناسایی فرصت‌ها، تهدیدها و تقویت حس امنیت نقش آفرین هستند، گفت: رسانه‌ها نقش مؤثری در زمینه فرهنگ سازی جامعه دارند.



به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ احمد صادقی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی استان قم با رسانه‌ها که پیش از ظهر امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قم برگزا شد، گفت: رسانه‌ها سهام‌دار تولید امنیت در جامعه هستند.
وی با بیان این‌که رسانه‌ها در عرصه حفظ ارزش‌ها، مقابله با جنگ نرم و هجمه‌های داخلی و خارجی وظیفه مهمی بر دوش دارند، افزود: رسانه‌ها در زمینه انعکاس فعالیت‌ها و مأموریت‌های نیروی انتظامی خدمات قابل توجهی داشته‌اند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: رسانه‌ها زبان گویای جامعه‌ هستند و همواره به دور از غرض ورزی به انعکاس اخبار می‌پردازند و پلیس نیز معتقد است رسانه و خبرنگار موفق کسی است که در انعکاس اخبار بیطرفانه عمل کند.
صادقی با اشاره به این که رسانه‌ها در ارائه هنجارها و ارزش‌ها به جامعه نقش مهمی دارند خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در انعکاس اخبار پلیس متعهدانه عمل کرده‌‌اند و می‌توانند نسبت به ارائه راهکارهای کاربردی به ناجا اقدام کنند.
وی تصریح کرد: رسانه‌ها در گسترش روابط اجتماعی گام‌های موثری برداشته‌اند و در راستای تقویت ارزش‌های اجتماعی ایفای نقش کرده‌اند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با تأکید بر این‌که  رسانه‌ها نقش مؤثری در زمینه فرهنگ سازی جامعه دارند، بیان داشت: احساس امنیت در جامعه از خود امنیت مهم‌تر است و این رسانه‌ها هستند که در شناسایی فرصت‌ها، تهدیدها و تقویت حس امنیت در جامعه نقش آفرین‌اند.
وی با بیان این‌که انعکاس صحیح اخبار در رسانه‌ها به پلیس کمک شایانی می‌کند، افزود: رسانه‌ها همیشه در جامعه رسالت مهمی بر دوش دارند و باید با رعایت تقوا و صداقت به روشنگری اهتمام داشته و در این مسیر دغدغه حفظ دین و نظام را داشته باشند و اخبار را به صورت صحیح به مردم برسانند.
صادقی  در پایان از عملکرد رسانه‌های قم در انعکاس اخبار پلیس اظهار رضایت کرد و گفت: نیروی انتظامی استان قم در دو سال اخیر موفق به کسب رتبه برتر کشور در زمینه اطلاع‌رسانی شده است که این مرهون تلاش های رسانه‌ها و مطبوعات استانی است./907/پ203/ع



۱۳۹۲/۱۲/۲۴






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن